vrijdag 17 oktober 2014

Dylusions Spray

Hoi!

De Dylusions Spray al ontdekt bij "Bij Oma Dee"? Ze zijn al een poosje in de winkel, en nu ook in de webwinkel. Zeer veelzijdig. Ik heb er alvast een aantal ideeën mee uitgewerkt. De kleuren zijn sprekend, maar kun je met water ook lichter maken.


Deze kleuren komen mooi tot z'n recht op wit vind ik.



Op deze kaart heb ik heel eenvoudig rechtstreeks uit het flesje op de tag gesprayd.


De bloem heb ik uit een vloeipapier gestanst, en ook gekleurd met deze spray, door op een babydoekje te sprayen en dan de bloem er mee in te smeren. Gaat prima!


Voor deze kaart heb ik een stencil gepakt, en daarmee de achtergrond gecreëerd.
Een beetje te druk naar mijn zin, maar smaken verschillen nu eenmaal.


Een leuk product waar je heel lang mee toe kunt, en veelzijdig!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Zeker leuk zeg! Mooie kaarten! En de achtergrond te druk? Ik vind 'm gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk spul. Op wit komt de kleur heel mooi uit. Leuk dat je meerdere technieken met de spray laat zien, elk techniek geeft weer een ander leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mijn favoriete kleur uitgezocht (-:
    Heel mooi vind ik beide kaarten. Jij vind de tweede iets te druk, misschien zou een effen strook designpapier of cardstock aan de onderkant een rustiger effect geven. Toch is deze kaart zeker niet verkeerd.
    Heel fijne dag! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat spettert leuk! Ik zie die flesjes wel vaker staan, maar weet nog steeds niet of ik er wel of niet aan ga beginnen. Jij hebt er in elk geval leuke dingen mee laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaarten zien er top uit en inderdaad smaken verschillen, maar
    je moet ook rekening houden voor wie je het maakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat super leuk! Op de beurs in Apeldoorn was er weinig inktspray, want ik wilde wel eens wteen hoe dur en welke kleuren etc...Nu ga ik eens hier in de webwinkel kijken..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen