dinsdag 14 oktober 2014

Een envelop-kaart - iDEE&post

Goedemorgen,

Leuk dat je weer een bezoekje brengt aan Bij Oma Dee's blog (-:
Vandaag laat ik jullie een envelop-kaart zien.
Dit model wilde ik graag uitproberen en omdat de kaart nog geen bestemming heeft,
bleef de binnenkant blanco.



Met behulp van mijn Envelope Punch Board ontstond de basis,
waarvoor ik Bazzill Cardstock 30 x 30 gebruikte.
Hiervoor heb ik de maten van een 5"x 5" inch kaart aangehouden.

De geëmbosde strook is gemaakt met de embossingmal, die deze maand in iDEE&post zit.
Het blauw van Cardshoppe is net iets lichter dan de envelop.
Verder heel eenvoudig gehouden.
Een tekst zou of gestempeld kunnen worden of op een apart stuk cardstock worden geschreven, dat bijvoorbeeld als tag is gesneden.

De wikkel is een strookje van 5 x 30 cm en is losjes om de envelop heen gevouwen.
Een stukje design papier van 12,5 x 4,3 cm geplakt, met garen versiert en een tekstje (stempelset MFT) geplakt.

Fijne dag!
Groetjes,
Judith


4 opmerkingen: