vrijdag 3 oktober 2014

Home decoratie

Goedemorgen!

De iDEE&post had al een beetje een herfstig tintje. Op dit moment zou je dat niet zeggen, want wat hebben we een heerlijke nazomer!


Toch gaan we straks steeds meer in huis vertoeven, de kaarsjes gaan weer aan, we maken het in huis weer gezellig!
Vandaar ook het thema "Home Deco" oftewel "herfst in huis" in de iDEE&post.
Ook heb ik nog een klein weggevertje erbij gemaakt om een waxine in te doen, maar een zeepje of iets lekkers kan ook!


Het patroon heb ik van Pinterest!
De bloem heb ik gemaakt van vloeipapier. Geeft altijd een mooi effect.


Leuk aardigheidje toch?!


Een leuke homedecoratie heb je ook zo zelf gemaakt. Het hoeft echt niet veel te kosten!
Bij de Action vind je voor een prikkie leuke houten ornamenten, en die pimp je zo om tot iets leuks voor je zelf, of misschien een leuk cadeautje.


Op dit huisje stond een tekst. Hier overheen heb ik met het papier uit de iDEE&post m'n eigen decoratie gemaakt.



Deze deurhanger heb ik ook nog gemaakt.


Hetzelfde principe. Gewoon naar eigen smaak en idee versieren.

Omdat we toch zo lekker bezig zijn...


...vind ik deze houten hanger ook wel in het rijtje thuis horen...

Zo maak je zelf al snel een heleboel leuke nieuwe eye cathers in je huis, voor maar weinig geld!

Een beetje een overload aan foto's, maar ik hoop dat je wel een beetje geïnspireerd bent!

Groetjes Cornelie


12 opmerkingen:

  1. Erg mooie creaties zijn dit weer.
    Ziet er heel gezellig uit voor de komende herfst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed bezeig geweest, erg leuk allemaal!
    Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige creaties, Cornelie!
    Ik ben helemaal weg van het gepimpte huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi en gezellig uit ..en inderdaad het hoeft echt niet veel te kosten,zo kan je heerlijk bezig zijn..♡it..!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, als dit geen inspiratie is??! Erg mooi gedaan, Cornelie, zou niet kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wow wow, jij bent lekker bezig geweest. Het ziet er allemaal weer heel erg gezellig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf Cornelie! Leuk om je vandaag te ontmoeten in Delft.
    Groetjes Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn ze weer leuk, Cornelie! het huisje vind ik zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal prachtig maar net als Judith ben ik wég van het huisje!

    BeantwoordenVerwijderen