dinsdag 7 oktober 2014

iDEE&post: Cadeau theezakje

De theezakjes zijn ideaal voor kleine presentjes. Niet alleen (losse) thee, maar ook andere kleine cadeautjes kun je hierin verpakken. In een handomdraai heb je het kraft zakje omgetoverd tot een gezellige verpakking. 

Zo wilde ik vorige week een aardigheid meenemen naar kennissen, die onlangs verhuisd zijn.
De tijd van kaarsjes branden is wat mij betreft weer aangebroken en zo gaf ik een paar extra grote theelichten cadeau.




Een kant-en-klaar embellishment uit iDEE&post van deze maand kwam heel goed van pas. Met een MFT die-namics een hartje uit de tag gestanst en bestempeld met een stempelset van Eline Pellinkhof. Ook het huisje is van hetzelfde setje.
Een juten touwtje vond ik wel een passend stoere uitstraling geven.

In de (web-) winkel vind je nog meer cadeauverpakkingen.
Veel versier-plezier!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje om te krijgen..en te maken...Super idee...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef het al op Judiths'blog maar hier nog eens; zo hartstikke mooi! Geweldig om te krijgen:) Dan ben toch een geluksvogel:)
    Ik heb die zakjes ook nog; Judith bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen