vrijdag 24 oktober 2014

iDEE&post: Herfst in huis

Kunnen jullie ook geen genoeg krijgen van de mooie herfsttinten van We R Memory Keepers - Indian Summer? Ik heb er met veel plezier mee gewerkt. Ook de wooden tag kreeg bij mij een mooi plekje aan dit houten hart. Je kunt het ophangen in huis of er iemand mee verrassen. 


En ben je wel al klaar met dit papier (dat kan natuurlijk ook :)), dan heb je geluk. Dit was misschien wel het laatste blogbericht van het DeeTee met dit blokje. Begin november komt de derde iDEE&post namelijk uit! Dat het echt totaal iets anders wordt, kan ik alvast verklappen. 


7 opmerkingen:

  1. Een heel leuk idee om een houten hart te versieren. Daar verras je zeker iemand mee!
    En de nieuwe iDEE&post, ik verheug mij al op alle creaties die wij te zien krijgen van de abonnees (=

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ben benieuwd naar de nieuwe... :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat hart. Ben nu bezig met het papier voor een fotoboekje van mijn jongste. Nog lang niet op gelukkig!
    Ben wel weer heel benieuwd naar de volgende Idee&post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Mooie manier om het papier te verwerken en eruit te laten springen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Eigenlijk ben ik al het moois met deze serie nog niet zat, dus rommel er vooral verder mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Deze ik ook weer fantastisch! Het is zulk mooi papier. Net vandaag een kaart geplaatst en eentje nog op de rol staan...Heb ik net de smaak te pakken komt de volgende alweer. Jippie!!! Ben heel benieuwd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen