dinsdag 21 oktober 2014

iDEE&post: Home Decoratie

Goedemorgen,

Herfst -
de natuur bereidt zich voor op de winter. Mooie kleuren, zonnige dagen, frisse dagen, regenachtige dagen. Ook dit jaargetij heeft zijn charmes.

De kortere dagen stimuleren mij extra om het in huis gezellig te maken.
Daar horen voor mij ook zeker kaarsen bij.
Vandaar dat ik bij het thema Home Decoratie gekozen heb voor het pimpen van een theedoosje, waarin ik theeLichten (-; bewaar.



En zo ging ik te werk:

Neem de maten op van een houten doosje (bijvoorbeeld Xenos) en snijd het papier op maat. Beplak het doosje in stappen
beginnend bij de deksel. Schroef eerst de sluiting en de scharnieren los (alleen van de deksel) beplak de deksel en schroef vervolgens de sluiting en scharnieren er weer op (de aan het doosje vastzittende scharnieren helpen je bij het vinden van de gaatjes).
Ga door het beplakken van de rest van de doos. 
Versier het geheel naar eigen wens, bijvoorbeeld met embossed stickers (uit iDEE&post). Ik maakte ook gebruik van MFT en Paper Smooches snijmallen.

Ik wens jullie een knusse dag!

5 opmerkingen:

  1. Erg leuke waxinedoos en pracht kleurtjes ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden, Judith, leuk papier heb je gekozen. Zo staat het meteen erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor :) heb zojuist ook mijn home decoratie geplaatst op mijn eigen blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd weer leuk om jouw gepimpte dozen te zien; je bent hier ook zo steengoed in. Mooi papier; blauw is mijn favoriet. Zucht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en supermooi doos! Dat staat gezellig in je huis.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen