donderdag 9 oktober 2014

In the Spotlight: Fancy Pants Brag Book

http://www.bijomadee.nl/a-38085673/project-life/fancy-pants-foiled-gold-hearts-mini-brag-book/ 

Misschien heb je 'm in de webwinkel gezien, misschien zag je 'm in de winkel hangen: dit Mini Brag book van Fancy Pants. En waarschijnlijk heb je gedacht: een Brag Book, wat is dat en moet je daar nu weer mee? Dat laat ik (Nadine) je vandaag zien. 

Ik had in eerste instantie hetzelfde, hoor. Leuk boekje, maar waarvoor kan ik dat nu gebruiken? Toen ik erin bladerde zag ik dat er leuke hoesjes in zaten. En daar passen (natuurlijk!) precies de Project Life kaartjes in van Fancy Pants. Ik heb ze van de lijn Burlap & Bouquets:

http://www.bijomadee.nl/a-38085688/project-life/fancy-pants-burlap-bouquets-brag-cards/

In een setje (slechts € 3,95) zitten 36 brag cards in twee verschillende formaten. Ze passen natuurlijk heel leuk bij elkaar en ook bij de paper pad. En hoewel ik die er wel bij heb gepakt, heb je 'm niet per se nodig om een leuk resultaat te krijgen.

Alles past mooi bij elkaar!

Leuke gouden hartjes op de voorpagina.

Ik heb mijn boekje gebruikt voor het verzamelen en vastleggen van de kaartjes van concerten, musicals en theatershows die ik bezoek. Laatst was ik bijvoorbeeld naar een concert van Marco Borsato in Alkmaar, met mijn beste vriendin. We hebben met een smartphone een paar foto's gemaakt (geen beste kwaliteit, zeker niet in het donker). Die kun je heel leuk verwerken.

Er zitten ook pagina's in met lijntjes, om te schrijven.

Ik wilde spiegelkarton gebruiken, omdat de tour '1000 spiegels' heet. Naast een titel 'Marco', heb ik ook de datum erbij geplakt. Verder nog een randje en een tekstbubbel. Op de volgende pagina heb ik de kaartjes in het flapje geschoven en nog een foto van Marco op het podium verwerkt.

Handig, die vakjes om iets in te bewaren.
Een paar kleine details en nog een uitsnede van een van onze foto's. Enige nadeel vind ik dat de flapjes waar je iets in kunt steken, rood zijn. Van mij had dat wel ook gewoon kraftkleurig mogen zijn. Maar verder is het een heel leuk boekje met straks hopelijk veel mooie herinneringen om doorheen te bladeren!



Andere ideetjes om erin te stoppen:
  • Foto's van je (klein)kinderen. Het is namelijk een handig meeneemformaat.
  • Foto's van de hele familie. Vraag ze leuke herinneringen erbij te zetten.
  • Ansichtkaarten die je van vakantieadressen krijgt.
  • Vakantieherinneringen (combineer bonnetjes, kaarten, foto's en herinneringen).
  •  Mooie dingen in de tuin of in je omgeving die je door het jaar heen tegen komt en die je op de foto zet.
Wat vinden jullie ervan?






7 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk boekje heb jij er weer van gemaakt, Nadine, ik heb het setje ook gekocht, maar nog niets mee gedaan, ja, ik weet het, wordt nu echt tijd om er iets mee te gaan doen. Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Nadine! Heel veel mogelijkheden in meeneemformaat, ziet er goed uit XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk boekje :) Leuk om de kaartjes ook met accessoires te combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo een formaat te hebben. De rode bladzijden, tja, ik ben ook geen fan van rood... Maar verder een leuk geheel, zeker hoe jij het hebt aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig boekje..!!leuk om de foto's en andere kaartjes te bewaren...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Misschien moet ik mij er eens aan wagen; een mooie opstap naar PL:)

    BeantwoordenVerwijderen