dinsdag 28 oktober 2014

Workshop fotoboekje maken met de Envelope Punch Board

Hoi,
 
Op dit moment zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de nieuwe iDEE&post. Nog een week en dan valt ie weer bij de abonnees op de mat. Spannend!
 
Omdat we daardoor even geen inspiratiekaarten of projectjes hebben om te laten zien op het blog, is dit een mooie gelegenheid om jullie nog even een foto-impressie van de workshop van afgelopen zaterdag te laten zien.
 
Dit was de opdracht. Een fotoboekje gemaakt met de envelope punch board. Het designpapier is van Gossamer Blue - Gramercy Road. Het is één van de drie nieuwe lijnen van Gossamer Blue, een nieuw merk dat sinds kort Bij Oma Dee in de (web)winkel te verkrijgen is. Mooi stevig papier, met prachtige prints en kleuren en diverse leuke embellishments. 
 
 
En punch en score, en punch en score.....de meeste meiden waren er maar bij gaan staan haha.
 
 
Tussendoor even snel een broodje eten, maar niet te lang....werk aan de winkel.
 
 
De Big Shot stond op de toonbank, want met 10 knutselende meiden aan tafel, was er niet meer zoveel ruimte.
 
 
Meiden....bedankt voor alweer een fantastische dag. Ik heb genoten en ik hoop jullie ook. En Colien, Nelly en Annelies superleuk dat jullie de (lange) reis naar Bovenkarspel hebben gemaakt. Vond het hartstikke leuk om jullie te ontmoeten.
 
Groetjes,
Miranda
 
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er ontzettend gezellig en productief uit! Leuk dat het een succes was... ik hoop dat jullie volgend jaar ook deze workshop gaan geven.. want dan ben ik van de partij! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel het plan Sylvia. Met jou erbij zitten we alweer op 6 aanmeldingen, dus die workshop komt er!

      Verwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig uit! Heb van Colien gehoord dag het echt heel erg leuk was.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het zeker Ellen. Ook heel erg leuk om de meiden te ontmoeten. Schuiven jij en Mariken ook weer eens aan? :-))

      Verwijderen
  3. Ziet er zo gezellig en gaaf uit. Ik hoop ook eens aan te kunnen schuiven/ We spreken elkaar gauw!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me fantastisch Stella, kijk er nu al naar uit! XXX

      Verwijderen
  4. Hoi Miranda, wat ziet dit er supergezellig uit!
    En het fotoboekje is ook al zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie workshop , ziet er erg gezellig uit zo met alle dames !
    Klopt het dat ik nog geen factuur ontvangen heb voor de nieuwe iDEE & post ? Of heb ik er overheen gekeken in mijn mail ?
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf boekje! En wat ziet het er allemaal weer gezellig uit! Wij zijn aan het aftellen... eerst vrijdag, en dan 29 nov. :) Jippie! Enne... kom maar op met data voor 2015 ;)

    BeantwoordenVerwijderen