donderdag 6 november 2014

iDEE&post inspiratiekaart - Drieluik kaart met tags

Goedemiddag! Iets later dan normaal, maar vandaag wil ik (Nadine) jullie graag mijn inspiratiekaart laten zien uit de nieuwste iDEE&post. Gisteren viel de envelop met allemaal leuke spulletjes op de mat van ruim 60 knutselaars! En wat een enthousiasme over de inhoud; onze Speciale Facebookpagina ontplofte zo'n beetje, leuk! En ik geef ze geen ongelijk, jullie?


Ik heb even de foto van Sylvia eruit gepikt, want zij won ook nog eens een leuke prijs.Waarom? Omdat in haar pakket een gouden vlinder zat verstopt. Allemaal leuke extra's van iDEE&post!


Voor het digitale magazine dat de deelnemers van iDEE&post ontvangen, maakte ik deze inspiratiekaart met speelse tagje aan de boven- en zijkant.


En daar heb ik niet eens de hele tags voor gebruikt, dus ik heb de onderkant zelfs nog over. 


Aan de binnenkant heb ik me uitgeleefd met allemaal bijpassende die cuts. Alles is van de lijn Oh deer van Pink Paislee. Heerlijk vrolijke kleurtjes. In principe een kerstlijn, maar jullie zullen er de komende tijd achterkomen, dat je er ook 'gewone' kaarten mee kunt maken.

Nog geen lid?
Ik wens alle iDEE&post leden veel plezier met dit pakket en kijk uit naar jullie creaties ermee. Ben je nog geen lid en wil je weten wat het precies inhoudt? Klik dan even op deze link. In januari komt het eerstvolgende pakket uit.

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke, kleurrijke kerstkaart Nadine. Leuk dat je de mensen zo ideeën aan de hand doet.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kit! Gaaf kaartje en superleuk model is het Nadine.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een gave kit... ben er lekker mee aan de gang.. foto's volgens snel op de FB groep... en... ik heb ook nog een prijs gewonnen.. hoe mooier kan het zijn? Ik kijk nu al uit naar de volgende kit! Warme knutselgroetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer heel mooi uit...ik ga de volgende zeker op tijd bestellen..!!.was nu te laat..groetjes..Tiny..

    BeantwoordenVerwijderen