woensdag 26 november 2014

Kerststukken maken Bij Oma Dee


Ik heb altijd zelf kerststukken gemaakt. Vroeger met mijn zus en de laatste jaren met mijn vriendin Jacqueline. Een collega bij het bedrijf waar ik werkte voordat ik met mijn winkeltje startte, heeft een grote kas achter het huis, waar ze elk jaar voor de collega's een middag kerststukken maken organiseert. Supergezellig natuurlijk en ook een culinair uitje, omdat we door een andere collega, die een Michelinster verdient vanwege zijn kookkunsten, altijd verwend werden met een lekker glaasje wijn en allerlei heerlijke hapjes.

Ik vind het zo gezellig....lekker prutsen met oase, allerlei soorten kerstgroen, lampjes, kaarsjes en kerstballen natuurlijk, om dan aan het einde van de workshop naar huis te gaan met een zelfgemaakt kerststuk. Wat natuurlijk veel mooier is dan de kerststukken die je in de winkel koopt, omdat je hem zelf hebt gemaakt :-))

En omdat ik het zo gezellig vind, dacht ik....doe eens gek, ik ga gewoon een aantal data inplannen. Het lijkt me namelijk geweldig om samen met jullie kerststukken te gaan maken. De afgelopen 2 weken heb ik al een aantal voorbeelden gemaakt. (Dat was trouwens nog best lastig, omdat er nu nog niet echt kerstgroen te koop is, maar volgens mij is het toch aardig gelukt.)

Hierboven staat een foto van de voorbeelden. Wil je meer weten? Klik dan even hier voor alle informatie over de workshops en meld je snel aan!

Laat de feestdagen maar komen!

Groetjes,
Miranda

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt heel mooi! Ik maak ook altijd iets zelf, ik vind alleen jammer dat het niet zolang mooi blijft. Voor de kerst is mijn kerststuk meestal al slap of bruin.
    Succes met de workshops hoor.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda prachtig! Dat boompje! Zucht... :) XX

    BeantwoordenVerwijderen