vrijdag 14 november 2014

Prisma Colors met de iDEE&post

Goedemorgen!

Wat een ontzettende  leuke en enthousiaste reacties weer op de iDEE&post! Zo leuk om te horen en te lezen!! Afgelopen week hebben jullie de eerste creaties met dit pakket al voorbij zien komen, en ook de komende weken zal er nog meer van verschijnen. Nog meer inspiratie dus! Naast wat in het magazine al gegeven wordt.


Ik heb mijn Prisma Potloden er maar weer eens bij gepakt. Van deze aankoop heb ik nooit spijt gehad. Prachtige potloden, mooie kleuren, zachte stift, en mooi te mengen en te doezelen. Een aankoop voor je leven dus!
Deze staan niet in de web shop, maar kun je wel bij Miranda kopen en bestellen.
Kleuren is leuk, en heel ontspannend en een leuke toevoeging aan het kaarten maken als je dat nog niet deed! Met een mooie kwaliteit potloden kleuren maakt het nog leuker!


Het leuke stempeltje van het sneeuwmannetje MFT heb ik daar dus mee ingekleurd.
Verder het kaartje eenvoudig gehouden. Plaatje gemat op dessinpapier en het witte gedeelte geëmbosst. De washi tape strookjes ook gemaakt van het dessinpapier en met die-namics van MFT. Zo lijken het net tapejes.
Tekst is uit eigen voorraad, en met stickels nog wat sneeuwvlokjes gemaakt.
De basis is Card Shoppe, en de randjes gesponst met al een wat ouder wit inktkussentje, dat maakt het wat zachter.


Ook nog een papieren kraft zakje gepimpt. Hetzelfde stempeltje met dezelfde potloden, maar nu op kraft. Ook een leuk effect, en het kleuren gaat prima.

Vrijdag alweer! Ik wens jullie een heel gezellig weekend. 
Morgen ga ik bij "Bij Oma Dee" snelle kerstkaarten maken, zin in!

Groetjes Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Leuk Cornelie! De potloden geven een mooie kleur, op kraft blijft het een heel bijzonder effect ook. Nice! Ik neem vaak de tijd niet om te kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel fris, het kraftzakje oogt weer warm. En dat met dezelfde stempel... mooi! Veel plezier morgen! !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat mooi! Ik wil dat ook zo graag kunnen.
    Heb vanochtend een knutseldate met Dora bij Mariëtte in Kampen. Dora neemt haar kleurpotloden mee. Ik ga oefenen (-:
    Veel plezier morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kaartje Cornelie....ik ga ook de stempels weer eens gebruiken..mooi net de potloden..en
    het kraftzakje ..heel leuk..zo wil je toch graag kado's krijgen..!! Groetjes...Tiny..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en ik vind kleuren bijna het leukst aan kaarten maken, juist omdat het zo'n heerlijk werkje is. Deed als kleuter al niet anders dus er is weinig veranderd (zo lang ik niet in de spiegel kijk *lol*!!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoe mooi je dat hebt gekleurd, heel leuk! Vind het effect op kraft eigenlijk nog mooier dan gewoon op wit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Cornelie. Vooral dat kleuren op kraft geeft zo'n gaaf effect. Is wel lastiger, maar het gaat jou heel goed af. Tot morgen XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cornelie,
    heel leuk weer eens een kaartje met een ingekleurd plaatje! En die washitape die niet echt tape is: superleuk! Ik dacht echt eerst dat het tape was. Ook het zakje is leuk!
    Veel plezier morgen met de snelle kaartjes, ben benieuwd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje en zakje Cornelie! De Prisma potloden zijn inderdaad super, zo mooi ook op het craft! Ik vergeet ze vaak te gebruiken omdat de jongens ze altijd weghalen op mijn werkkamer maar als ik dit zie ga ik ze toch weer eens bij elkaar rapen. Echt prachtig kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zijn ze en knap gekleurd, ik vind het erg moeilijk! Je kaartjes zijn al gemaakt, denk ik zo, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan helemaal niet kleuren ( kan ook niet tekenen; doodling zul je denk ik nooit bij mij zien haha) Maar dat vind ik zo knap gekleurd en wat is die sneeuwman leuk! Die met kraft is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen