maandag 17 november 2014

Season Greetings!

Goedemorgen,
 
Vandaag van mij twee Kerstkaartjes die ik met spulletjes uit de iDEE&post van november heb gemaakt.
 
Voor het eerste kaartje heb ik een basis gekozen van Peanut Fudge cardshoppe, uiteraard gecombineerd met aqua designpapier, die combi vind ik zó mooi! Jute past daar goed bij vind ik. Verder heb ik het eigenlijk vrij simpel gehouden. Joy die-cut erop en een leuke button (allebei uit het pakket), een blingetje hier en daar en klaar was mijn kaartje.
 
 
Het tweede kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets die ik vond op een Pinterest bord van Fancy Pants, hoe toevallig :-)) Schetsen vind ik altijd prettig om mee te werken. Je hebt alvast een begin en uiteindelijk doe je het toch op je eigen manier en wordt het vanzelf jouw kaartje. Ik heb verschillende die-namics van MFT gebruikt, een die-cut uit het pakket, sterretjes (ben ik gek op) en natuurlijk bling.

 
Ik wens jullie allemaal een fijne week!
 
Groetjes,
Miranda

7 opmerkingen:

  1. Vind ze super gedaan, geen traditionele kaartje, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een vrolijke kerst! ;) Vooral de 1e vind ik leuk, met dat jute! Ik vind een schets soms ook erg prettig om op gang te komen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het pakker is echt geweldig! Ik heb nog nooit zo veel kerstkaartjes gemaakt in november ;) Deze twee van jou zijn ook helemaal leuk. Vooral de onderste vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaartjes! En ik ben ook helemaal weg van dit pakket, zo gaaf'!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste is mijn favoriet; die "button"met dat hert; ik ben er wég van! Gave kaarten!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige strakke kaartjes Miranda! Ik houd daar wel van. Het jute op de eerste kaart geeft een super leuk effect. Wat een mooie kit is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen