vrijdag 28 november 2014

Ton sur ton

Hé hallo!!

In de iDEE&post van nov./dec. hadden we ook het thema "Ton sur Ton" bedacht. Met al die papiertjes met printjes is dat best nog lastig...maar in combinatie met cardstock wel te doen. Dus die uitdaging gingen we weer aan.



Ik dacht eigenlijk gelijk aan een cirkelkaart, en dat werd dus ook weer snel een kerstbal ;-)
De basis heb ik gesneden met de Silhouette. Voor de cirkel erop heb ik een stiched circle gebruikt van MFT. De cirkel er weer uit met de circle stax van MFT. Het idee om een schudkaart te maken was er snel. Achtergrond geëmbosst. Met diverse printjes van de paperpad de heuvels gemaakt.
Schudmateriaal ook in het groen natuurlijk...
Die-cuts uit het pakket om de buitenkant te versieren. Strik is een die-namic uit een Blue Print, en het lint en de brad is uit eigen voorraad. Het ringetje om de bal op te hangen is ook weer een onderdeeltje van een Blue Print.


Deze kaart heb ik gemaakt met Blue Print 19 en Blue Print 15 van MFT.
Die-cuts voor het schud materiaal gebruikt.
De wantjes zijn van Crea Tables. Heeft Miranda niet in de winkel, maar zou ze wel kunnen bestellen voor je. Ik vind ze zo leuk. Twee keer uitgestanst, om de randjes van de wantjes een andere kleur te kunnen geven.

Dat ik gek op schudkaarten ben is wel duidelijk ;-)

Hopelijk weer extra inspiratie voor jullie!

Fijne dag en alvast een fijn weekend!
Groetjes Cornelie


8 opmerkingen:

  1. Heel leuke ideeën weer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, inspiratie,super groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt ! De groene het leukst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gaaf Cornelie, twee gave werkjes, ook mijn voorkeur gaat uit naar de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige shakers Cornelie! Vooral de groene vind ik heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal gemist! En wat een leuke ideeen weer. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shake it up, shake up de happyness... it's christmas time... :) Heel leuk, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen