donderdag 4 december 2014

Gosammer Blue: Vellum and a touch of gold

Er zijn inmiddels al heel wat velletjes Gossamer Blue over de toonbank gegaan Bij Oma Dee. Ook het afgelopen weekend tijdens de workshop hebben we ermee gewerkt. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, dat is zo leuk om te zien. Het zijn ook drie totaal verschillende lijnen. Ik ben vooral weg van On my Desk. Maar ook Get Happy heeft leuke dessins. Wat dachten jullie bijvoorbeeld van deze met een houtstructuur. Super stoer papier, leuk als achtergrond op een layout, of een kaart natuurlijk!
En aan de achterkant zit zo'n vrolijk patroon, ik heb ze op deze kaart gecombineerd.


Ook heb ik een pocket gebruikt. Er zitten er 7 in een pakje. Je kunt ze gebruiken voor project life, voor scrappen en dus ook op een kaart! Ik heb er een nep-tientje in geschoven. Lijkt best echt he? Paste zo leuk bij de tekst, die is van een set van MFT.


Ook het vellum dat bij On my Desk hoort heb ik verwerkt op de kaart. Goud is het helemaal op dit moment. En hoewel ik er eigenlijk nooit zo van was, ga ik het steeds leuker vinden. En op zo'n bloem heeft het net een beetje extra.


Het vellum heb ik ook op deze hanger gebruikt als achtergrond van de cijfers. Ik denk dat ik die aan de deur hang op 1 januari. 

7 opmerkingen:

  1. Een hele stoere combinatie, terwijl het goud voor net wat extra's zorgt. Ik vond de stevigheid van het papier verrassend fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Nadine. Ik ben nogal weg van de Gramercy Road serie en zo hebben we allemaal onze voorkeur. Ik vind je kaartje geweldig en die deurhanger een superleuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een paar geweldig leuke creaties van gemaakt. Het bewerkte vellum geeft een hele mooie extra touch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Beide kaarten. De eerste vind ik modern chique, de tweede een super idee om er een hanger van te maken!
    Grappig dat jij dat ook hebt, niet zo veel met goud, net als ik. Maar ik ben om... heb ik toch bij Miranda goudkleurige stempelinkt besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten en prachtig papier is dit! Ik ga het idee met de pocket bewaren. Mijn grote neven krijgen het liefst een kaart met geld erin, dit is een superleuke manier om die te maken. Bedankt voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ik dit even gemist!...
    Ook ik ben geen goud fan, máár als detail op kaarten juist weer wel. Heel mooi. Beide creaties zien er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen