dinsdag 30 december 2014

iDEE&post: Aftellen...

Goedemorgen,

Deze op één na laatste dag van het jaar beginnen wij sprankelend.
Heb je morgen een afspraak bij vrienden, ga je bij je familie op oudejaarsavond bezoek of zoek je nog een klein origineel cadeau?



Bij het bedenken van het thema rond oud en nieuw
kwam direct dit idee in mij op.
Ik vond zelfs een kant en klare werkbeschrijving HIER.

Uiteraard gebruikte ik de materialen uit iDEE&post,
aangevuld met cijfers, die ik met een Die-namics stanste en glitter cardstock.

Een sprankelende dag gewenst!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Super leuk ziet het er uit, Judith! Dat is nog eens een mooie verpakking voor sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, leuke attentie!
    Ik onthou m voor volgend jaar ;-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Jullie ook een sprankelend 2015!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk! Ik heb een poosje terug sterretjes gekocht om iets leuks mee te maken, het is er helaas (nog?) niet van gekomen. Dit geeft ook wel weer inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen