dinsdag 23 december 2014

Kerst op Tafel

Goedemorgen,

Het is bijna kerst. Heb je je huis al feestelijk versierd?
De één heeft de kerstboom al begin december in de kamer gezet,
de ander doet dat pas de dag voor kerst.

Het kleine boompje staat al een hele poos op het moment suprême te wachten en vandaag mag het dan eindelijk gezien worden (-:
(mocht je de laatste tijd bij Miranda in de winkel zijn geweest, heb je het boompje daar misschien al wel zien staan)


Je zou er een paar kunnen maken voor de gedekte feesttafel,
voor op de kinderkamer of op een dienblad in de vensterbank
...
en zo doe je dat:

Knip of snijd de vorm van de kerstboom 2 maal uit design papier en 4 maal uit cardstock. Ril in het midden en lijm de stukken aan elkaar. Voor de kerstballetjes (zes in totaal): pons uit cardstock en/of design papier per balletje 4 rondjes uit. Ril, vouw en plak. Bevestig de balletjes aan de boom.  Werk af met een houten of papieren ster als piek.

Ik wens jou en allen die je lief zijn Prettige Kerstdagen!

Feestelijke groeten,
Judith

6 opmerkingen:

  1. Zo te gek dit boompje! En zo mooi gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel erg lief boompje.
    Ook voor jou: hele prettige Kerstdagen en een goed 2015.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boompje en wat staat hij inderdaad mooi op de foto. Nou, ik vind het optuigen van mijn nepboom altijd een gedoetje, dus ik wil dan wel dat het de moeite is en dat hij een tijdje kan staan haha. Maar: niet vóórdat Sinterklaas het land uit is hoor, want Sinterklaas is het allerleukste feest van heel het jaar dus dat moet eerst gevierd worden. ;-) Fijne dagen Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schatje; de relatief eenvoudige vorm maakt het nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is een leuk ding geworden! En heel sfeervol gefotografeerd inderdaad! Mijn huis is al weken klaar voor de kerst haha, alhoewel.... de hobbyspullen op tafel iets minder feestelijk zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk!!!!! (erg mooie foto ook!) ik ga hem pinnen voor volgend jaar. Leuk om samen met mijn nichtje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen