maandag 15 december 2014

Kerstkaarten!

Hoi,

De afgelopen jaren was ik steeds van plan om zelf Kerstkaarten te maken, maar het kwam er maar niet van. Veel te druk met andere dingen. Vaak kochten we dan ergens een kant-en-klaar doosje Kerstkaarten die we op het laatste moment schreven en op de bus deden.

Maar nu dit jaar, voor het eerst sinds de opening van mijn winkeltje, heb ik tussen de bedrijven door, toch al een aantal Kerstkaarten gemaakt. Een aantal met het gave papier uit iDEE&post, een paar met alleen Card Shoppe en ik heb ook lopen stoeien met goud embossing poeder (weet nu weer waarom ik zo'n hekel heb aan losse glitters, het zat echt overal!).

Dus hier is ie dan.....mijn eerste serie ;-))


 
Heel simpel met papiertjes uit een blokje van vorig jaar (ik vind nog weleens wat), de eland stempel is van Gossamer Blue en heb ik geëmbost met goud embossing poeder.

 
Tekst van Kaisercraft op wit Card Shoppe gestempeld en geëmbosst met goud embossing poeder. Designpapiertje (uit iDEE&post) en Candy Necklace Card Shoppe uitgesneden met die-namics uit de Blueprints 20.

 
2 kaartjes gemaakt met de Quilt Square Cover-Up die-namics van MFT. Je kan daar leuke combi's mee maken. Ik heb er een gemaakt met restjes designpapier uit iDEE&post en de andere met Card Shoppe en glitterpapier. IJsster erop en klaar.

 
Dit kaartje maakte ik naar aanleiding van een kaartje wat ik op Pinterest zag.

 
Hier heb ik weer lekker zitten stoeien met de Blueprints 20 die-namics. De ijssterren heb ik uit spiegelkarton gestanst. Ze komen uit een set van Lawn Fawn.

 
Weer een ideetje van Pinterest en gemaakt met papier uit iDEE&post.

 
Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets van MFT. Hiervoor de Blueprints 21 gebruikt.

 
De laatste is ook een ideetje van Pinterest en maakte ik met papier van Gossamer Blue.
 
Nu moet ik ze natuurlijk niet vergeten op te sturen hihi.
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 
 

14 opmerkingen:

  1. geweldig, wat een leuke kaarten en allemaal anders, goed bezig, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartje Miranda, en leuke ideeen weer thanks !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent tussen de bedrijven door echt heel kerst-ijverig geweest! Leuke serie. Dat eland-stempel is heel mooi, zowel in het goud als in het wit. Het Noel-kaartje is mijn favoriet, gaaf is die :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat het dit jaar gelukt is! Wat zitten er gave kaarten bij! Veel plezier met versturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel een hele mooie serie !
    De ontvangers zullen zeker blij zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    herkenbaar wel. Ik maak altijd nieuwjaarskaarten, bij voorkeur op 2 kerstdag......ik weet het, rare gewoonte. Sinds ik van Blogdinnen kaartjes krijg en zie wat voor leuke dingen er voor kerstkaarten op de markt zijn maak ik ook kerstkaarten. Maar dan alleen voor de blogdinnen en heb ik over dan boft er een familielid die de kaarten niet direct bij het oud papier gooit.
    Jouw kaartjes zijn prachtig! Die laatste ga ik denk ik liften, heb al een idee met de iDEE&Post materialen....En weet je wat erg is? Met embossingpoeder bezig en dan een niesbui aan voelen komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dramatisch ja, niezen terwijl je met embossingpoeder, of iets anders kleins, bezig bent :-)

      Verwijderen
  7. Ze zijn allemaal erg geslaagd, en ook fris en vrolijk! Ik denk er net zo voer als GerJanne, ik verstuur dus ook gekochte kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gave kaarten heb je gemaakt! Leuke ideetjes om te onthouden :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke lange en leuke post! Ik word er blij van, je hebt echt leuke dingen gemaakt. Je kaart staat hier te pronken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! Leuk en lekker hip en vrolijk. Wat een beauties!

    BeantwoordenVerwijderen