maandag 22 december 2014

Nog 3 nachtjes slapen.....

...en dan is het Kerstmis! The most wonderful time of the year.

Ik kijk er nu al naar uit. Vooral omdat ik tussen Kerstmis en Oud en Nieuw vrij ben. Onno is de 24e jarig en dan gaan we lekker met zijn vieren uit eten. Eerste Kerstdag hebben we helemaal geen verplichtingen, heerlijk! Dat wordt dus een relaxdagje. Misschien een extra groot rondje lopen met de hondjes en lekker ons eigen ding doen. Tweede Kerstdag gaan we gezellig naar mijn zwager en schoonzus. En wat doe jij met Kerst?

Voor iDEE&post hadden we een uitdaging bedacht: Kerst op tafel! Ik wilde eerst een compleet Kerstdiner koken en daar foto's van maken, maar dat vond ik toch teveel werk ;-)). In plaats daarvan heb ik een menukaart gemaakt. Vind het zelf altijd heel erg leuk om na een menugang alvast te spieken wat er nog meer komt. En kaarsjes horen er uiteraard ook bij, dus heb ik ook nog een glazen pot versierd. Gezellig! 

 
Rood en groen zijn natuurlijk wel dé Kerstkleuren en bling hoort er ook bij. De Kerststerren stansen van Lawn Fawn heb ik al zo vaak gebruikt, geweldig vind ik die.


Is dit gezellig of niet?
 
Ik wens jullie alvast heel gezellige Kerstdagen.
 
Groetjes,
Miranda

7 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je je helemaal verheugd op je vrije week! Heerlijk vooruitzicht. Veel plezier op Onno's verjaardag en natuurlijk alvast gefeliciteerd. Verder natuurlijk hele gezellige dagen. Je menukaartje en je kerstlicht zien er in ieder geval heel feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vooruitzicht Miran! Geniet er samen van!
    Je tafelversiering is leuk en super sfeervol!
    Wij reizen straks af naar Drenthe en doen ook een hele week niet, behalve genieten van elkaar en uitrusten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig allemaal! En eens even met z'n allen genieten van het vrij zijn, is zo tof. Ook nog een verjaardag...gefeliciteerd met Onno!
    Wij krijgen met kerst alle kinderen met aanhang (10) te eten en mijn menu'tjes staan al klaar...gemaakt van jullie geweldige pakket! Dat was een uitkomst.
    Fijne dagen en geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar dagen rust is jullie gegund. Geniet ervan, van elkaar, van het niets moeten, de sfeer (dat zit wel goed met je mooi versierde theelichthouder), jullie honden om je heen. Heerlijk!
    Ik werk nog tot woensdag en dan ben ik ook vrij tot januari. Wij vieren kerst met familie.
    Heel veel plezier ook aan Onno's verjaardag en laat jullie lekker bedienen (-: Eet smakelijk alvast.
    Veel lieve groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga er lekker van genieten! Heerlijk even niets moeten. Ik heb woensdag een vrije dag. Fijn zo'n superlang weekend. Maak er een gezellige verjaardag van en geniet van lekker verwend worden bij familie. Komt je toe! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen heb je een paar heerlijke dagen in het vooruitzicht! Geniet ervan!!!!! Tafel aankleding is in elk geval èrg gezellig!
    Wij hebben (voor het eerst) een rustige kerst: 1e kerstdag naar mijn moeder, 2e kerstdag hebben we niks. Waarschijnlijk even uitwaaien op het strand, bakje koffie bij Villa Augustus... Mmmm... Komt goed! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit! Vandaag de hele dag in de keuken gestaan voor het kerstdiner met de familie morgen maar daarna gaan we heerlijk uitwaaien op Texel. En ook veel met de hond wandelen hoop ik. Nu geen puf meer voor menu kaarten.. alhoewel... hij is wel erg leuk! hmm ik zie nog wel.
    Jullie in ieder geval hele fijne dagen, geniet van de rust en van elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen