donderdag 18 december 2014

Ton-sur-ton: roodtinten voor kerst!

Ton sur ton was een van de uitdagingen van iDEE&post november. Best een lastige, vind ik! Ik wilde toch zoveel mogelijk spulletjes uit het pakket gebruiken. Het is niet helemaal gelukt, maar het meeste zat erin.


De basis heb ik van rood cardstock gemaakt. Daarop heb ik het koraalkleurige design papier geplakt, net een tintje lichter. Van het rode sterrenpapier heb ik een soort driehoek gesneden. En de cirkels die mogen natuurlijk niet ontbreken. 


Voor het detail heb ik een stans van Avery Elle gebruikt. Wat een beauties en wat stansen ze goed! Geen gedoe met prikpennen en bakpapier, ideaal! Eerst uit rood cardstock een cirkel gestanst, daarna een sneeuwster eruit en van rood weer een sneeuuwster in het 'gat' geplakt. Net een ander tintje, echt ton sur ton dus! Het strikje maakt de kaart helemaal af, Of nee, dat doen eigenlijk de brads, Die heb ik uit mijn eigen voorraad gepakt. Ze zijn bijna te mooi, maar je moet ze toch een kéér gebruiken, vinden jullie niet?!

1 opmerking:

  1. Mooi Nadine!
    Ik ben er nog niet aan toe gekomen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen