dinsdag 2 december 2014

Ton sur Ton

Goedemorgen,

De paperpad Oh Deer uit iDEE&post is nu ook in de (web)winkel verkrijgbaar,
HIER vind je meer informatie.

Behalve kerstkaarten kun je met het papier ook andere kaarten maken,
bijvoorbeeld in één kleurstelling, dus ton-sur-ton.
Ton-sur-ton is dan ook de uitdaging van deze iDEE&post.

Cornelie liet vrijdag al twee kaarten zien en vandaag show ik graag de mijne.

Voor deze kaart heb ik een basismodel gesneden van Cardshoppe. Daarop vellum, dat ik eerst geëmbosst heb met de sterren embossingfolder van Darice.
Aan het hertje en takje een belletje geknoopt.


Uit het design papier een tag-vorm gestanst met een MFT Die-namics
De ballonnen eveneens gestanst met Die-namics en geheat-embossed, net als de tekst.
Glitterembossing op een sheet gelijmd en knoopjes geplakt.


Cardstock, vellum en een tekst uit de Ephemera Pack spelen de hoofdrol.
De krans is gestanst met de Spring Wreath Die-namics, uit cardstock en vellum.
Witte accenten aangebracht met de Signo Uni Ball.

Fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Een hele riedel kaarten, leuk Judith! Ik ben verliefd op de eerste. Het hertje blijft zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes met deze leuke lijn! Mijn favoriet is ook de eerste, zo lief dat hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten in die prachtige kleur blauw! En dat hertje (of rendier) is om te smelten zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn geweldig! De signo pen, staat die in de webwinkel?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had al gereageerd bj Judith; ik zie in iedere kaart iets waar ik blij van word:) Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen