vrijdag 12 december 2014

Uitwerking schets iDEE&post.

Hoi!!

In de iDEE&post zat deze keer ook weer een schets, gemaakt door Nadine. Deze sprak me gelijk aan en ik had eigenlijk ook gelijk twee ideeën. Eerst de eerste uitgewerkt, maar later toch ook de tweede nog gemaakt.


Een vrije uitwerking van de schets, maar toch nog goed herkenbaar vond ik. De heuvels, de boompjes van de button, in combinatie met de andere boompjes vond ik leuk. 



Boompjes eenvoudig zelf gemaakt door driehoekjes te knippen, en boven elkaar te plakken.


De tweede uitwerking werd met tekst. HoHoHo paste ook weer leuk in de schets!


Toch nog een stukje van het rendieren papier gebruikt. Leuk, maar ook erg druk vind ik.
Zelfde schets, totaal andere kaart!

Om te laten zien dat je niet alleen maar kerstkaarten hoeft te maken met deze papiertjes laat ik zien met de volgende kaarten.


Voor deze kaart veel diverse snijmallen gecombineerd, en vier verschillende dessin papiertjes. Touw, nietjes en houten enamel dots voor een stoer effect.


Leuke stempel van My Favorite Things...

Deze kaart is door de kleuren wel wat "kersterig" misschien, maar ik heb er toch een verjaardagskaart van gemaakt. De grote strik aan het label geeft een feestelijk accent.


Lange post. Veel te zien. Hopelijk zit er weer wat inspiratie voor jullie tussen.
In ieder geval bedankt voor het langskomen, en een heel fijn weekend!


Groetjes Cornelie

12 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, stuk voor stuk mooie, inspirerende kaartjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal! Ik vind de vorm van de eerste twee kaartjes echt gaaf! Geweldig papier is dit!
    Voor straks een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schets is super uitgewerkt! Inspirerend! Ook leuk om de 'niet-kerstkaarten' van het papier te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel inspirerend! Leuke, vrolijke kaarten. Vind je laatste ook een mooie warme verjaardagskaart, heel veelzijdig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk geworden zeg. Mooi ook om te zien dat je niet enkel kerstkaarten hoeft te maken met het blokje... Dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke serie, vooral de eerste, die vind ik te gek!

    Tot morgen, GEZELLIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk Cornelie! En die laatste met de grote strik is zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! Geeft weer inspiratie.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten weer. Echt heel leuk hoe je die schets hebt opgepakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dit inspireert wel weer! Supermooie uitwerkingen van de sketch! EN de niet-kerstkaarten zijn allebei ook heel leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind alles wat je maakt mooi maar nummer 1 en 3 zijn favoriet; gaaf~!

    BeantwoordenVerwijderen