maandag 26 januari 2015

Cadeautje!

Hoi,

Met het vrolijke designpapier van Doodlebug uit de laatste iDEE&post, maak je makkelijk en snel leuke kaartjes. In het blokje zitten een stuk of 10 verschillende kleuren met printjes die je onderling makkelijk kan combineren.

Ik heb drie kleine kaartjes gemaakt van 3x4 inch met bijpassende envelopjes. De envelopjes maakte ik met de Envelope Punch Board, evenals het doosje waar ik de kaartjes in heb gedaan. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende dies, de tekststempeltjes uit het pakket en natuurlijk bling, knoopjes en touwtjes om het af te maken.




 
Heel simpel, maar wel leuk en vrolijk. En leuk om weg te geven in het bijpassende doosje. Hier vind je een heel handige link als je een doosje wil maken. Gewoon lengte x breedte x hoogte ingeven en het programmaatje geeft precies aan waar je moet punchen en scoren. Ideaal!
 
Ik wens je een gezellige week!
 
Groetjes,
Miranda

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten Miranda! Die link is superhandig, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, dank voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. reuze leuk, de kleine kaartjes met envelop en doosje.
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zoals je die vrolijke printjes verwerkt hebt tot kaart-setjes! De link naar het doosje is ook erg welkom hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaartjes, lekker fris en leuke ontwerpen ook! Heel mooi, die bijpassende envelopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is supervrolijk papier! M'n moeder vroeg zich al af of ze zich ergens op had geabonneerd, en dat vergeten was :). Hihi... leuk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat is dan nog eens een leuke verrassing voor je moeder. Tenslotte is het wel heel leuk om zo'n vrolijk pakket in je brievenbus te vinden, zonder dat je het verwacht.

      Verwijderen
  7. Hoi Miranda,
    dit vind ik toch zo gaaf!! Ik ban dan alleen zo muts die het zonde van het mooie papier vind om er een envelopje van te maken....Wat ik me wel afvraag: kun je echt van dat formaat deze envelopjes maken? Moet ik toch echt proberen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor GerJanne dat kan echt. En met de envelope punch board is het helemaal een peuleschilletje. Zonde? ja misschien wel een beetje, maar zo'n vrolijk envelopje in je brievenbus maakt je hele dag weer goed toch?

      Verwijderen