vrijdag 2 januari 2015

Een nieuw jaar!

Hoi!!

Alweer de tweede dag in het nieuwe jaar...maar het mag nog, dus wens ik iedereen een geweldig mooi en gezond nieuwjaar toe, bomvol creativiteit!


Eén van de thema's van de iDEE&post was "verpak sterretjes". Ik heb daarvoor één van de grote labels uit het pakket gebruikt. Deze gerild en omgevouwen.


Sterretjes in een kaartenzakje verpakt en de bovenkant door het gat van het label gestoken.
Eenvoudige versiering, lint...en klaar!

Misschien een ideetje voor volgend jaar als je op visite gaat met oud & nieuw!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Jaaaa, leuk! Dit ga ik pinnen! Ik heb afgelopen jaar (ha, da's gek!) sterretjes gekocht om iets leuks mee te maken, maar ik ben er niet aan toe gekomen helaas. Hopelijk volgend jaar wel, dit inspireert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee! Ik heb nog sterretjes genoeg over en ze kunnen ook best met een verjaardag... toch?!

    BeantwoordenVerwijderen