donderdag 29 januari 2015

IDEE&post cadeautje inpakken - Stempelen op kraftpapier

Voor iDEE&post hebben we elkaar uitgedaagd om een cadeautje op een originele manier te verpakken. Ik heb jaren terug van dat leuke kraftpapier gekocht bij IKEA en nog altijd doe ik met die drie rollen van destijds. En het leuke is dat je er ook heel goed op kunt stempelen. Zo heb je in een mum van tijd een persoonlijk en origineel cadeaupapiertje. Met mijn voorraad stempels kan ik elke keer weer een nieuwe variatie maken :)


Dit keer hield ik het eigenlijk heel basic. Met een verjaardagsstempelje boven een randje washi tapejes. Een touwtje erom, een labeltje eraan en klaar! De labeltjes zijn trouwens nog te koop. Ze zijn super leuk voor aan een cadeautje. En om de prijs hoef je het ook niet te laten. €1,50 kost een velletje. Kijk maar eens in de webwinkel.

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik verpak ook bijna al mijn cadeautjes in kraftpapier, om er vervolgens allerlei leuks op toe te voegen. Leuk gedaan met de stempel en tapejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het washitape is hier heel geschikt voor. Leuk verpakt, Nadine!
    ... en wat zit erin - tea for two?? (-;

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit wel een theedoosje in Judith, goed geraden!

      Verwijderen