zondag 11 januari 2015

One sheet wonder op 17 januari

Afgelopen zaterdag was de eerste workshop van het seizoen. 8 dames schoven aan en maakten leuke geldkaarten. Het was als vanouds een gezellige boel! Aankomende zaterdag pakken we de foto's er weer bij en gaan we aan de slag met een ONE SHEET WONDER. Dat is een miniboekje uit slechts 1 vel cardstock. Ontzettend leuk om te maken!

Ik maakte dit voorbeeld met lieve foto's van de dochter van mijn vriendin en heb echt genoten van het maken van dit boekje. Je kunt het meenemen, neerzetten, aan iemand cadeau doen. Succes gegarandeerd!





Er is nog plek, dus schuif gezellig aan als je ook zo'n schattig boekje wilt maken. Je mag zelf papier uitzoeken in de winkel, dus het wordt altijd naar JOUW smaak! Wie weet tot zaterdag!?



4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super leuk uit zeg, mooi formaatje ook. Het lijkt mij super leuk om een keer een workshop bij je te komen doen, dus ik houd de planning in de gaten. De 17e ben ik er iig niet bij, dan ben ik een taartje aan het eten op mijn verjaardag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het super leuk vinden om je een keert te ontmoeten bij Bij Oma Dee! Wie weet tot binnenkort!

      Verwijderen