vrijdag 23 januari 2015

Uitwerking schets iDEE&post!

Hallo allemaal,

De iDEE&post van jan./feb. was echt in mijn straatje. Heerlijke kleurtjes, leuke tape, en dots enzo zijn altijd goed. Heel veel mee gemaakt!


Judith had een schets gemaakt, en daar mee heb ik de volgende kaart gemaakt.


Basis Kraft, en daarop twee vierkanten van oranje en bruin. Eigenlijk kleuren die ik niet snel pak, maar ook wel eens leuk. (Ik krijg trouwens met dit donkere weer geen mooie foto's sorry!)
De banner van het licht bruine ruitje gemaakt. Allemaal uit de paperpad. Inktspetters van Kaiser Kraft. Note briefje is uit eigen voorraad, net als de tekst.
Paperclip is een die-namic van MFT.


Ook nog gemaakt met restjes en het rolletje washi tape...


Vond het resultaat wel vrolijk ;-)


Zwart en groen, altijd stoer bij elkaar. Grote ballon van MFT, en zo ook de tekst en sequins.

Veel mogelijkheden met dit papier. Ik hoop dat jullie dat ook zo hebben ervaren en veel plezier hebben van het pakket!

Groetjes Cornelie




6 opmerkingen:

  1. Yes, reageren gaat nu wel goed! Heb je iets aangepast toevallig? Super leuke kaarten. De eerste is mooi, leuke variatie met kleuren. De andere twee zijn lekker vrolijke verjaardagskaarten. De tweede is mijn favoriet, de strookjes papier zijn super leuk i.c.m. de stukjes tape en de ballon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik dacht dat ik op je eigen blog zat hihi! Foutje!

      Verwijderen
  2. Heel leuk om de schets zo verschillend te zien uitgewerkt!
    De derde kaart is mijn favoriet. Word gewoon blij van het frisse groen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi! En de restjes kaart is ook gaaf! Zo ver ben ik nog niet hoor, om restjes te hebben. Maar ik kan natuurlijk altijd doen alsof....;-)
    Ook de groen met zwarte kaart is leuk bedacht! inderdaad een stoere combi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes, lekker fris en modern!

    BeantwoordenVerwijderen