vrijdag 6 februari 2015

iDEE&post inspiratie!

Goedemorgen!

Heel veel inspiratie kreeg van de papiertjes van afgelopen iDEE&post, en heb dan ook best veel gemaakt met dit pakket!


Deze schuifkaart ook, voor een jarige die gek is op uiltjes. Het uiltje is een stempeltje van Kars en kleurde ik met Copics.
Uitleg om deze kaart te maken vind je hier. Erg leuk voor kinderkaarten!


Wiebeloogjes maken het altijd nóg leuker ;-)


Om deze kaart te maken werd ik geïnspireerd door het blog van Simon Say's Stamp's. Daar hadden ze allemaal shaker dies, maar poeh, dat liep in de papieren...
Dus ik denk, dat kan ik toch ook?
Dus m'n wekkertje van Joy erbij gepakt, en met cirkel stansen er een gat in gemaakt, en zo met transparant sheet een shaker gedeelte gemaakt. 
Een heel precies klusje, maar dan heb je ook wat!




"Time to", komt van een stempel van My Favorite Things, en Celebrate is een die-namic van MFT.
De kringeltjes naast de wekker zijn weer een onderdeeltje van een stempelset, maar ik weet niet meer waarvan. Volgens mij een soort slingers, en nu lijkt het net of de wekker rinkelt.

Op mijn blog heb ik nog meer kaarten met deze iDEE&post, als je dat leuk vindt...

Fijne dag!

Groetjes Cornelie



6 opmerkingen:

  1. Vooral de shakerkaart vind ik helemaal leuk! Mooie kleuren en super leuk met het schudsel binnenin en met de kringels aan de zijkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zijn ze dan: de grappig leuke uilenkaart én de schutkaart. Die wekker is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh ik vind ze zo leuk, maar deze had ik natuurlijk al gezien. Ik ga gauw op jouw blog kijken wat er nog meer voor moois is :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die wekker..... wat een leuke kaart, goed idee ook met die kringels, je ziet dat hij afgaat!

    BeantwoordenVerwijderen