donderdag 12 februari 2015

iDEE&post schetsuitwerking + 2 extra voorbeelden

Hoi!

Het DeeTee werkt alweer op volle toeren aan de nieuwe iDEE&post, maar we zijn natuurlijk nog lang niet uitgekeken op de Jan/Feb editie. Met die papiertjes van DoodleBug kun je alle kanten op. Allereerst wil ik jullie mijn schetsuitwerking laten zien:

Dat kleurtje blauw is zo mooi fris, daar wilde ik een groot stuk van gebruiken.Verder heb ik veel stipje gebruikt om wat kleur terug te laten komen. En natuurlijk ook een labeltje erbij.


Deze kleurencombinatie ontstond heel geleidelijk. Misschien niet direct een combi die ik vaak zal gebruiken, maar paars en rood moet kunnen, toch? Ook de leuke stempeltjes van Technique Tuesday gebruikt. In plaats van nog meer bling. Geeft een speels effect.


En daarna had ik nog allerlei restjes over. Die heb ik met een golf-stans over elkaar heengeplakt. De bloemetjes van het gele vel brachten mij op het idee voor de bloem en de bloemenbling. Gewoon een vrolijk kaartje!

Zijn jullie ook nog lekker in de weer met het pakket? 


4 opmerkingen:

  1. Leuk Nadine! Vooral die laatste vind ik helemaal geweldig. Superleuk al die golfjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaartjes! De eerste is mijn favoriet, dat blauw is zo een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr 3 is mijn favoriet; ik vind het ontwerp zo mooi en die kleurtjes zijn lekker fel. Ja dat blokje is geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten weer, krijg er weer inspiratie van! :)

    BeantwoordenVerwijderen