zaterdag 21 februari 2015

Kadootje!!

Goedemorgen!

Voordat ik naar Bovenkarspel afreis voor een leuke workshop "Creative Lettering" eerst nog even een berichtje.
De nieuwe iDEE&post is wel in zicht....maar eerst nog een beetje inspiratie met het pakket van jan./feb.


We hadden onszelf de opdracht gegeven een kadootje te maken, dus dat heb ik gedaan!


Twee velletjes uit de paperpad gekozen, en deze op maat gesneden zodat deze in een transparant zakje passen waar je ook je kaartjes voor verkoop in stopt.
De buiten randen, behalve de bovenkant, dicht gestikt met de naaimachine.


In het transparante zakje stop je wat sequins, of bv. confetti, en daar schuif je de pocket bij.
In de pocket kun je geld stoppen, cadeaubon, of iets anders plats.
Zakje gevuld? Dan kan de bovenkant ook dicht gestikt.


Om het geheel te versieren heb ik twee labels aan de bovenkant aan elkaar gezet, zodat het over de bovenkant geschoven kan worden.
Label eraan, strikken, en een knoop...en klaar is je feestelijke pakketje!


Tot slot nog een eenvoudig kaartje met restjes.
Snel klaar, altijd leuk me die bannertjes!

Heel fijn weekend voor jullie allemaal!

groetjes Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit, leuk idee!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Cornelie, het cadeautje ziet er zo mooi en feestelijk uit! Je kaartje ook, eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig cadeautje, heel feestelijk! En ook je kaartje is weer top! Ik vond het erg leuk je te ontmoeten gisteren maar zeker ook om al je kaartjes nu eens in het echt te mogen bewonderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Het cadeautje zowel als de kaart. Ik ben ook lekker bezig met dit blokje. Zo leuk papier. Je wordt er gewoon vrolijk van als je ermee werkt.
    Was de workshop geslaagd?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje! heel mooi ingepakt!
    Al ben ik toch ook echt dol op het kaartje! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van dit soort kaartjes. En dat cadeautje; ik zou het niet eens uitpakken...haha te mooi om open te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestelijk gebeuren! En hoe was je workshop? Kom maar op met foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen