vrijdag 13 februari 2015

Leuk nieuws!

Goedemorgen op deze prachtige en spannende morgen,
 
Ik had een droom. Al een tijdje hoor.  Maar ja, als je een winkeltje hebt, ben je eigenlijk 7 dagen per week aan het werk, waardoor er weinig tijd overbleef om aan mijn droom te werken. Wel stiekem een beginnetje gemaakt, maar er was altijd wel iets wat belangrijker was. En zo lag mijn droom een jaar op de plank.
 
Maar gelukkig heb ik de andere meiden van het DeeTee. Door hun enthousiasme en aanmoedigingen om toch vooral door te gaan heb ik mijn droom weer van de plank gehaald en zat ik elk vrij minuutje achter mijn computer. En toen ging het ineens heel snel.
 
Vandaag mag ik het vertellen. En ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als de meiden van het DeeTee en ik. Want vandaag kunnen jullie kennismaken met:
 
 
EveryDee Stamps is het eigen merk van Bij Oma Dee. De stempels worden gefabriceerd in de USA en hebben dus de kwaliteit zoals je die van de bekende Amerikaanse merken gewend bent. En de stempelsets van EveryDee Stamps worden ook nog eens geleverd in een handige multimedia storage box.

Ik laat jullie vandaag een aantal kaartjes zien die ik met de nieuwe stempelsets Hiep Hoera en Van Alles Wat heb gemaakt. En alsof dat nog niet genoeg inspiratie is, zijn Cornelie, Nadine en Judith ook lekker met de stempelsets aan de slag gegaan. Ga maar eens kijken!





 
De stempels liggen vanaf vandaag in de (web)winkel. Speciaal voor Valentijnsdag krijg je vandaag of morgen bij je aankoop/bestelling een lekker extraatje :-))
 
Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties!
 
Groetjes,
Miranda

24 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk nieuws en wat gaaf dat je deze droom hebt doorgezet, met een duwtje van je DT! De stempels zien er mooi uit, de speelse lettertypen zijn leuk. Een kleine tip voor als je nog verder aan het ontwerpen gaat: let op het gebruik van kleine letters en hoofdletters. Ik vind het persoonlijk storend als een woord in een tekst opeens met een hoofdletter begint (zoals bloemetje, sterke en gefeliciteerd). Verder alleen maar complimenten! Heel veel succes en plezier met dit nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow alleen maar complimenten hoor zien er gaaf uit en petje af dat je dit hebt doorgezet. Veel succes en ik ben benieuwd wat er nog meer uitrolt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk nieuws, Miranda, heel veel succes!!!!! mooie voorbeelden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! En mooie voorbeelden, heel vrolijk en inspirerend!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep....! Wat gaaf dat je je droom achterna bent gegaan! Super joh! Ik zou zeggen: ga door, want volgens mij heb je nog genoeg inspiratie voor meer ;). Enne, ik vind die hoofdletters juist leuk, daar accentueer je een woord juist mee. Zo zie je maar, smaken verschillen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat je hebt doorgezet met een ontzettend leuk resultaat, wees er maar trots op!!! Ook hier allemaal leuke kaartjes, super! Dat het maar een groot succes mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ik blij voor je ben dat wist je al, en ik ben super trots op je! Geweldig mooie stempels, en dat er nog maar veel sets mogen volgen!
    Heel veel succes, maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan!
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!! En ik ben er zeker van dat dit een succes gaat worden!!!
    Je stempels zien er super leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi dat je je droom waar kon maken! Je stempels zien er super leuk uit! Dat gaat vast goed komen! Heel veel succes en gefeliciteerd!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw een droom is waar gemaakt, je hebt een hele mooie stempelset gemaakt. En super kaartjes, heel veel succes Miranda. Dat gaat wel leukken denk ik zo... Hartelijke groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! En wat een leuke teksten al :) mooie kaartjes zijn het ook! Lekker vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Miranda! Supergave stempels.... En gefeliciteerd dat je droom is uitgekomen. Ik zie mooie inspiraties. Ik weet nu al wat er op mijn verlanglijstje staat.... whoop whoop! Liefs Syl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Snap dat je er enthousiast over bent, ze zijn heel gaaf, die gaan vast hard! De kaartjes die je ermee maakte laten ze goed uitkomen! Succes en wie weet komt er meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat bijzonder dat je droom geen droom is gebleven maar dat je hem hebt laten uitkomen !
    De drempels zijn goed toepasbaar en zien er goed uit op voorbeeldkaartjes
    Er komen vast nog meer stempelsets van je eigen merk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat bijzonder dat je droom geen droom is gebleven maar dat je hem hebt laten uitkomen !
    De drempels zijn goed toepasbaar en zien er goed uit op voorbeeldkaartjes
    Er komen vast nog meer stempelsets van je eigen merk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat Miranda! Stoer dat je dit hebt waargemaakt!! De voorbeeldkaartjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hiep hiep hoera! De eerste stempels van Miranda zijn daar (-:
    Van harte met deze twee mooie sets! Heel trots mag je zijn. Ze stempelen héél fijn. Ik ben trots op jou en dat ik de eer had om ze mede als eerste uit te proberen - en ik heb ze in mijn bezit ((-: Dank je wel en heel veel succes!
    Tot morgen, lieve groet, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super dat je je droom laat uit komen, ze zijn onwijs leuk de stempelsets, hoog heb gehalte, ja, ja, ik heb ze dus 😀 en hup naar de hobby.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, hartstikke leuk Miranda. Dat klinkt al een mooi avontuur: je eigen stempels laten maken in de states!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo leuk! Gefeliciteerd, een droom uit laten komen is echt een felicitatie waard...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! Prachtige stempels heb je gemaakt! Mooie kaarten zijn ermee gemaakt. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat geweldig dat er een droom uitkomt. Gefeliciteerd! Ik vind ze zooo gaaf. Ik kom ze denk ik ergens in Mei halen. Nu hou ik de hand een beetje op de knip (studerend kind in het buitenland...)En ik vind ophalen ook zo leuk; kan ik nog eens een koek uitdelen ha!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat geweldig zeg. Dat is nog eens een mooie droom die uitgekomen is. Gefeliciteerd! Vind het echt super dat je dit durfde waar te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda, wat ontzettend gaaf dat je droom uitgekomen is!! Heerlijk als je zoiets waar kunt maken. Ben heel trots op je en wens je nog veel ontwerpplezier toe!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen