donderdag 26 februari 2015

Nog een paar en dan... komt de nieuwe iDEE&post!

Goedemorgen allemaal,

Een aantal van jullie zijn al reuze nieuwsgierig naar de volgende iDEE&post. Nu, daar wordt hard aan gewerkt! Wij worden er vrolijk en HAPPY van, hopelijk jullie ook. Nog eventjes geduld.

Maar eerst laat ik jullie vandaag nog even een paar iDEE&post kaartjes van de afgelopen keer zien. Ik maakte ze op 10 x 10 cm formaat, blijft een leuk maatje vind ik. Voor mij zijn ze vrij clean & simple, vind ik op z'n tijd ook heel fijn om te doen.


Vrolijke ballonnen!

Vlindertjes en bloemen.

Een grote bloem, ik houd ervan!

En nog even allemaal samen op de foto, gezellig!


Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes, ik hou er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke kaartjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkheid !
    Ze zijn erg leuk geworden !
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke kaartjes zijn het allemaal. En ja ik kan niet wachten op mijn 1e keer idee post die ik ga ontvangen!!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en gezellige kaartjes.
    Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen, het formaat vind ik zo leuk.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrolijke kaarten... krijg gelijk zin om met deze inspiraties aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes zag, een idee want het papier is nog niet op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen