maandag 2 maart 2015

Bedankt!

Hoi,
 
Wat vond ik het spannend om mijn eigen stempels te lanceren. Je kan het natuurlijk allemaal wel leuk bedenken, maar het is altijd afwachten wat jullie ervan vinden. Maar ik had me helemaal niet druk hoeven maken, de reacties waren hartverwarmend, op het blog, Facebook en via de mail. En de bestellingen vlogen me om de oren, ook niet onbelangrijk haha. Superleuk natuurlijk en voor mij een teken dat ik lekker door kan gaan met bedenken en ontwerpen.
 
Speciaal voor jullie heb ik deze week een kaartje gemaakt, natuurlijk met een stempeltje van EveryDee Stamps. In plaats van een bloemetje ;-))

 
Fijne week allemaal!
 
X Miranda

5 opmerkingen:

  1. Lieve Miranda,
    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je eerste twee mooie stempelsets en het succes hiervan!
    Ik hoop dat er nog veel EveryDee Stamps sets zullen volgen.

    Jouw kaartje is super, mooie tekst (-: en schattig die kleine roze bloempjes!

    Fijne dag,
    lieve groet van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vertrouw op jezelf, natuurlijk doen je stempels het goed, ze zijn super, enne leuke vrolijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, Miranda! Leuk zoals je de chevrons hebt verwerkt en de bloesemtak staat er heel mooi op,net als je zelf ontworpen stempel. Ik ben benieuwd, deze set valt deze week vast bij mij in de bus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    wat een lekker fris kaartje! Mooi gedaan die zig zag en je stempels zijn inderdaad erg mooi. Ik heb ze bij Dora gezien in het echt! Heel bruikbaar!
    Zou er morgen post komen???? ;-) Ben zo benieuwd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen