zaterdag 21 maart 2015

Het is lente!!!

Goedemorgen,
 
Het is eindelijk zover.....de lente is vandaag officieel begonnen! En dat moet gevierd worden. Daarom zetten Nadine, Judith, Cornelie en ik vandaag onze blogs in de bloemetjes. En omdat wij de abonnees van iDEE&post hebben gevraagd de lente ook met ons mee te vieren, zijn er vandaag misschien nog wel meer blogs waar de bloemetjes worden buitengezet.
 
 
Ik heb een paar pastelkleurige bloempotjes (van Action) versierd met een doilie van MFT, waarop ik een cirkel heb geplakt. De tekst "Hello Spring" komt van een stempelset van MFT van vorig jaar. Daar heb ik toch al zoveel leuke kaartjes en labels mee gemaakt. Aan de zijkanten heb ik touw door de doilie geregen, wat ik aan de achterkant heb vastgezet.
 
 
In de potjes heb ik primula's gezet, die horen, net als viooltjes, bij de lente vind ik.
 
 
Daarna de potjes ingepakt en een labeltje eraan gehangen.
 

 
De labeltjes heb ik uit lichtgeel (sour lemon) card shoppe gesneden en de stencil uit iDEE&post gesponst met iets donkerder geel. Strookje designpapier uit het papierblokje aan de onderkant geplakt. De tekststempel komt uit dezelfde stempelset van MFT als de Hello Spring stempel.
 
Vandaag hebben we weer een gezellige workshop gepland staan mèt high tea! Cornelie en Judith komen ook, dus het DeeTee is vandaag compleet. 3 keer raden wie ik een potje met primula cadeau ga doen ;-))
 
Fijne 1e Lentedag!
 
Groetjes,
Miranda
 

9 opmerkingen:

  1. Wauw ! Geweldig ! Mooi ! Super leuk gedaan.
    Via Judith kwam ik bij jou en ik ben gelijk volger geworden .
    Zo tof allemaal . Liefs ☆sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke leuk Sarah, welkom op mijn blog :-))

      Verwijderen
  2. Wat een gezellig voorjaarspotje is het geworden. Fijne dag vandaag! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig en vrolijk uit! Veel plezier vanmiddag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, die voorjaarbloeiers. en wat zullen de meiden blij zijn met dit mooie gebaar! Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voorjaar!! Super! Leuk om de potjes te versieren, en de labeltjes passen er ook goed bij. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht even dat je de letters zelf geschreven had ;-) maar gestempeld natuurlijk ook superleuk!! Een heerlijk lentecadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen