donderdag 26 maart 2015

I am...

... SO IN LOVE

Het is weer gelukt. Ze hebben een lijn op de markt gebracht die ik gewoon MOEST hebben. Nu gebeurt dat op zich wel regelmatig. Iets te vaak zelfs, misschien. Maar I AM van Simple Stories kon ik echt niet laten liggen. Hebben jullie die te gekke spulletjes al gezien in de webwinkel?



Alles past natuurlijk super mooi bij elkaar...



En wat vinden jullie van de bijpassende vellen in effen kleurtjes?


Een set met heel veel leuke pl-kaartjes, incl. gold foil, zo mooi!!!


En deze schattige paperclipjes, die zijn toch te leuk om te laten hangen?


Deze foto stickertjes maken je pagina helemaal af.
Staat ontzettend leuk op foto's!


En ook deze veelzijdige stickervellen vielen zomaar in mijn mandje ;)


Last but no least... deze vrolijke chipboard frames die je op veel leuke manieren kunt gebruiken.
Ook leuk op kaarten, trouwens!!

En eigenlijk is dit weer zo'n lijn die ik dan weken, maanden laat liggen, omdat ik erin knippen zo zonde vind. Ik kijk, kijk nog eens en dan leg ik het 'nog even' weg. Herkenbaar?
Maar dit keer ging het anders. Ging ik er meteen mee aan de slag. Ik had namelijk een leuke foto gekregen van Monique die ik hier heel goed bij vind passen.


Bij Oma Dee in actie :). En dan ben je dus altijd surrounded by GOODNESS...


Leuke gouden details maken het af.


Van een afstandje. Die zwart witte gestreepte rand vind ik dus helemaal het einde.
 (Het werd al donker, dus de foto's zijn niet van beste kwaliteit. 
Maar nu hebben jullie in ieder geval een indruk ;))

En zulke leuke pagina's verdienen natuurlijk een speciale plek in een mooi album. In de webwinkel vind je heel veel leuke varianten. Kijk maar eens...



5 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je deze set mooi vindt. Je hebt er gelijk ietsmoois mee gemaakt. Ik herken het wel om er nog niet mee te werken. Ik heb nog papiervan jaren terug liggen. Dom, gewoon genieten en gelijk gebruiken. Hup de schaar erin. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige serie. Liefde op het eerste gezicht!! Heb er wel al wat mee gemaakt, verder nog niet...
    Zwart witte rand is zeker gaaf!
    Enne...je workshops zijn altijd zo leuk, en tot in de puntjes verzorgt. Zo jammer dat ik keuzes moet maken. Ik zou wel bij iedere workshop aan willen schuiven ;-)
    Erg knap van je wat je iedere keer verzint, en uitwerkt.
    Dat mag ook wel eens gezegd toch??!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebben hebben hebben, daar ben ik naar op zoek........heb niets waar ik mee kan starten hahaha😀
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen