dinsdag 17 maart 2015

Inspiratie DEEnsdag: Haaksel

Goedemorgen en welkom op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Maanden geleden zag ik deze Paashaasjes.

Paashaas haken
fotocredit Wolplein.nl

 Ik vond ze zo leuk dat ik er ook eentje heb gehaakt.
Sinds deze week mag het haasje onze woonkamer versieren.


In de winkel van Bij Oma Dee vind je een uitgebreide collectie haak- en breigaren.
Ik gebruikte Scheepjeswol Larra. Een katoenen garen, dat makkelijk haakt.
Enthousiast ben ik ook over de haaknaald, de Clover Soft Touch.

Clover Crochet Soft Touch Hooks

Wil je graag meer weten over de collectie?
Neem dan gerust contact op met Miranda of ga gezellig een bezoekje brengen aan de winkel.
De koffie/thee staat klaar!

En mocht je ook een haasje willen haken,
HIER vind je de tutorial.

Veel haakplezier en een fijne DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

4 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al op Judiths'blog; zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdje, o. jee, heb je tijd in de aanbieding???
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een snoezig konijntje Judith! Superlief!!

    BeantwoordenVerwijderen