vrijdag 20 maart 2015

koffietijd!

Hé goedemorgen allemaal!

De nieuwe iDEE&post is lekker gevarieerd wat papiertjes betreft. Allerlei soorten kaarten kun je maken. Zo pikte wij het koffie thema eruit. Onder andere deze kaarten mee gemaakt.


Als achtergrond het stencil van Memory Box gebruikt. Gesponst met daubers.


Uit het papier een label geknipt en deze gemat. Wat epoxy dots en straks steentjes om een speels effect te krijgen.




Met de Silhouette deze koffiebeker gesneden. 



Versiering eenvoudig gehouden.


Nog een kaart met het thema koffie. Uitwerking van de schets die ik voor de iDEE&post maakte.

Hier het leuke stansje van Memorybox gebruikt. 
Embossingmal met kringen. Net koffiekringen vond ik.


Hier de schets. Misschien vind je het ook leuk deze te gebruiken.

Fijne dag!

Groetjes Cornelie





8 opmerkingen:

  1. Drie verschillende en leuke creaties met de Happy Day spulletjes uit iDEE&post. De Silhouette is toch wel een uitvinding, hé?! De coffee mug vind ik geweldig!
    Gelukkig hebben wij het cupje ook in het klein, de stans van Memory Box ((-:

    In ieder geval veel gezelligheid hier vandaag, ik heb net een lekker kopje cappuccino gedronken met véél melkschuim.

    Tot morgen, heel veel zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg goed geworden !
    Leuk die koffiebeker !
    Moet toch ook de sil weer eens gaan gebruiken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie superleuke kaarten weer Cornelie! Je teksten zijn ook zo leuk. Ik heb altijd wel 'zin in een bakkie'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kaarten vallen helemaal bij mij in de smaak...ik als fervente "latte" liefhebster! Gaaf!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten! Die in de vorm van de koffiebeker vind ik vooral gaaf!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je koffiebeker ook te gek ;)

    BeantwoordenVerwijderen