maandag 9 maart 2015

Nieuwe iDEE&post en workshops

Hooooi,

Zo hé, wat was het heerlijk weer gisteren! Wij hebben er echt van genoten. Anouk ging gezellig varen met een stel vrienden. De tuin is weer even lekker opgeruimd en we hebben een rondje tuincentrum gedaan. Ik had ineens zo'n zin om viooltjes te planten :-)) Zo fijn weer als de lente in aantocht is.

De nieuwe iDEE&post is ook lekker in lentesfeer, met bloemen, frisse kleuren en leuke printjes. Een feestje om mee bezig te zijn. Ik heb er een verjaardagskaartje mee gemaakt en heb de schets, die in het inspiratiemagazine staat, gebruikt als uitgangspunt. Natuurlijk mijn eigen stempeltjes gebruikt (wat anders haha).

 
Maak ik ook meteen even van de gelegenheid gebruik om te vertellen dat het nieuwe workshop programma voor april, mei en juni online staat. Heb je zin om een keer aan te schuiven, kijk dan maar eens in de webwinkel. Dat worden weer feestjes, dat weet ik nu al!
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week.
 
Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Wat een weer was het gisteren he, daar knap je van op!
    Jouw kaartje is gaaf, mooie kleuren, ster...helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi zeg, het materiaal is ook erg fijn om mee te werken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook heerlijk genoten en in de tuin gerommeld gisteren. En nog even gefröbeld met de nieuwe IDEE&post, heel gezellig pakket! Jouw kaartje is erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja viooltjes! Die ga ik vandaag ook halen, ook al schijnt de zon vandaag helaas niet meer zo lekker. Je kaartje is ook heerlijk vrolijk, krijg weer helemaal zin in de lente met die frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Miranda! En wat gaaf dat je daarvoor gewoon je eigen stempels kunt gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, en ik heb deze lekker mogen ontvangen ;-p Onwijs leuke kaart!!
    Hier ook al volop genieten van de zon, en heerlijk de potten gevuld met viooltjes. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Veel blauw en een ster; daar ben ik een enorme fan van! Ja de kit; die is weer zo super! Ik hoop komend weekend meer tijd ( en puf) te hebben..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Workshopprogramma ook! Alleen... de workshops die wij leuk vinden vallen precies in de weekenden waarin we niet kunnen of in onze vakantie :(. Snif... ;)

    BeantwoordenVerwijderen