zondag 1 maart 2015

Nog een beetje inspiratie...

..moet nog kunnen, toch?

Ook al staan jullie alweer te trappelen voor de nieuwe iDEE&post, hier nog een cadeaukaart met de iDEE&post van jan/feb..


Deze heb ik in opdracht gemaakt. Voor een jongen die jarig was én van vissen houdt!
 Cardstock in drieën gevouwen, en de flap iets korter gemaakt, en afgewerkt met een scalloped randje. Gat in gemaakt, en een vis met twee kleuren gestempeld in het doorkijkje. Randje om de cirkel heen gemaakt.


Onderkant naar binnen gevouwen en aan weerskanten met tape vast gezet, zodat er een pocket ontstaat. Hapje er uit met een pons. Golven gemaakt met het papier en deze piepen ook net nog boven de cirkel uit.
Stempel wat bubbles moet voorstellen zijn van Hero Arts, met wat strass en sequins. Tekst is van Clearly Besotted.


Klepje sluit met een mini klittenbandje.

Eenvoudig een leuke cadeau envelop!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

9 opmerkingen:

  1. Erg mooi Cornelie! De binnenkant is ook prachtig en vind de bubbels op de voorkant ook zo gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk met dat aqua thema!
    Groetjes
    Jantinr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart prachtige kleuren, en inderdaad kan niet wachten op mijn 1e zending van idee post!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. KEIGAAAF, ga ik onthouden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor een jongen en een leuk 'model'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje! En inspiratie mag blijven stromen hoor! Ik zag al dat jullie het gezellig hadden bij Oma Dee. Wij ook bij Dora en we gaan elkaar vast nog wel eens treffen. Oma Dee staat ook op mijn lijstje en die van Nelleke....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan nooit genoeg inspiratie hebben! Ik vind dit modelletje zooooo leuk! Dit moet ik écht eens uitproberen! alleen dat mini klittenbandje? waar haal je zoiets? Ik vind de kleurovergangen in de bellen en de vis heel mooi, net als het feit dat de vis precies achter een raampje zit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen