dinsdag 28 april 2015

Avery Elle

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Graag laat ik jullie kennismaken met Ellie.

Toen ik Ellie voor het eerst zag, was ik direct verliefd op dit kleine olifantje (-:
Zo blij, dat Miranda het setje voor mij wilde bestellen! 
En raad eens wat? Miranda heeft direct veel meer stempels en snijmallen van Avery Elle aan het assortiment toegevoegd, kijk maar HIER.



Voor beide kaarten stempelde ik Ellie met Memento Tuxedo Black inkt op watercolor papier en kleurde de afdrukken in met potloden (eigen voorraad).
De ballon bewerkte ik met Glossy Accents van Ranger voor een glanzend en bol effect.

Voor de gekleurde randen sneed ik voor elke kaart een strookje design papier van 
De mini dotjes op de baby kaart zijn gemaakt met Liquid Pearls.

Ik wens jullie een zonnige DEEnsdag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een schattig stempeltje. Erg lieve kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een schattig stempeltje. Erg lieve kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat superleuk! Heel schattige kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2x een echte Judith; mooi, hip en niet te zoet. Prachtige babykaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje die Ellie! En wat een lieve kaartjes krijg je dan al snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk dan toch wat een dotje.
    Dan heb je verder ook niet veel meer nodig om een fantastisch leuk kaartje te krijgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen