dinsdag 21 april 2015

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Zijn jullie ook zo aan het genieten van de warme lentezon?
De eerste bloemen bloeien, de vogels fluiten, het is lekker lang licht...
Daar past een vrolijke kaart bij, met bloemen in de hoofdrol:


De aankleding is rustig gehouden, zodat het fleurige design helemaal tot zijn recht komt.

De stroken zijn met 3D foam op de basiskaart (Cardshoppe Marshmallow) geplakt.
Een label en banners gestanst met MFT Die-namics (Stitched Traditional Tag Stax en Blueprints 20).

Epoxy stickers en een tekst, die ik stempelde met EveyDee Stamps Hiep Hoera.


Ik wens jullie een heerlijke lente-DEEnsdag toe!

Groetjes,
Judith

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje in deze vrolijke lentekleurtjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuk papier! Super vrolijke kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hoe bedoel je fleurig! Erg leuk Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je krijgt spontaan goede zin van dit kaartje.
    Lekker vrolijk, helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Word ik blij van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh hier word ik zo vrolijk van! Echt heel leuk, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al op Judiths'blog; gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen