vrijdag 3 april 2015

IP en " your next stamp"

Hé goedemorgen,

Met de iDEE&post van maart/april hebben we allemaal iets gemaakt wat je mee kunt nemen als aardigheidje als je op visite gaat.
Ik heb deze verpakking gemaakt. Heel eenvoudig zelf te maken.


Een strook cardstock, zo breed als je presentje is snijden.
Deze ril je op 3 plaatsen, afhankelijk hoe hoog het is. Niet te hoog natuurlijk, anders kan het er niet omheen ;-)
Is het flapje wat kort aan de bovenkant, maak je er een rand onder. Dit kan recht, maar natuurlijk ook met een border.
Ik heb er een venster in gesneden, en daar transparant sheet achter geplakt, en weer een kader er omheen.
Pepermuntjes in de kleur van het papier, dat vond ik wel zo leuk.
Eenvoudige versiering, en een lief bedeltje aan het lintje.
Best snel klaar en toch leuk.


Had ik laatst al op mijn eigen blog het leuke stempel merk "Your next Stamp"  laten zien, hier nog twee kleine kaartjes van een andere set. De teksten bij deze set vond ik zo leuk, én het letter type.
Ook weer eenvoud. Slak gestempeld, deels gekleurd en het huisje gepaper pieced.
Op de achtergrond blaadjes speels gestempeld en met een fine liner wat stippeltjes.
Slak met 3d tape opgeplakt, en ook hier weer wiebel oogjes gebruikt.


hier wil je toch zeker wel een lunchje mee nuttigen? haha, wat een stel!
Grappig om iemand uit te nodigen, of op deze manier een verjaardag cadeau te geven.
Kleine bloemetjes gestempeld op de achtergrond, gekleurd met Copics, en ook hier weer wiebel oogjes.
Doordat de stempels zo leuk zijn, hoef je verder niet veel toe te voegen vind ik.
Ik zei het al eerder, maar ik word er vrolijk van ;-))

Hopelijk jullie ook!
Fijne paasdagen!

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Blauwe snoephartjes, die heb ik nog nooit gezien! Het is een leuk presentje geworden zo. Goede tip voor wanneer het flapje te kort is. De stempels van de beestjes zijn echt grappig! Het lettertype zou ik ook helemaal voor vallen, ze staan ook lekker 'strak' op het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verpakking !
    De kaartjes zijn echt super leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig die cadeauverpakking!Je tag ook. Maar die kaart "let's do lunch"vond ik wel de klapper. Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige kaarten met de slak en de monstertjes.(mieren)
    dat zakje is keurig gemaakt.
    mooie creaties bij elkaar.
    trouwens, leuke foto in de linker boven hoek.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen