dinsdag 7 april 2015

Nieuw: 8" x 8" paperpad

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Echopark heeft een nieuw formaat paperpads op de markt gebracht: 8 x 8 inch (20 x 20 cm).
Ik viel als een blok voor deze kleurencombinatie en gezien de ruime afmeting van elk vel, dacht ik direct aan het maken van een doosje.

Zo ontstond er met behulp van mijn Envelope Punch Board een doosje, waarin ik een klein cadeautje gestopt heb.


Een band van cardstock en een strookje van het design papier houdt de cadeauenvelop gesloten.


De versiering hield ik eenvoudig: een hartje uit de set Large Stitched Journaling Card van Lawn Fawn gestanst, knoopje geplakt en Hoera gestempeld met het setje Hiep Hoera van EveryDee Stamps.

Fijne DEEnsdag!

8 opmerkingen:

  1. Ideaal, zo'n grotere maat papier, zeker voor doosjes. Leuk is die van jou, mooie, frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en ik begrijp helemaal dat je op deze kleur bent "gevallen" zo mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal jou kleur en het doosje is prachtig! Leuk weggeven zo. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi papier !
    Doosje is echt super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...dit is echt heel mooi papier! En wat een gaaf doosje!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen