donderdag 30 april 2015

Schetskaart iDEE&post

Nog eventjes geduld, dames. IDEE&post mei/juni komt volgende week uit. De voorbereidingen zijn in volle gang, het magazine mét veel inspirerende voorbeelden is klaar en Miranda gaat jullie enveloppen goed vullen. Dat kan ik vast verklappen.

Tot die tijd moeten jullie het doen met de kaartjes van de vorige editie. Hier dus nog even op het blog mijn schetskaart. Hebben jullie hem allemaal al gemaakt? Ik heb er heerlijk mee gewerkt


Ik koos blauw als uitgangspunt, wat een mooie frisse kleur. Die bloemen steken er mooi bij af. En natuurlijk een fijne tekststempel gebruikt van Bij Oma Dee's Everyday Stamps

Dan ga ik me nu opmaken voor de workshop Clean & Simple stempelen van aanstaande vrijdagochtend. Het belooft een gezellige ochtend te worden met leuke technieken, mooie stempels én een leuke uitdaging voor de stempelaars aan tafel. Ik zal ze flink aan het werk zetten, zodat iedereen met een paar mooie kaarten naar huis gaat. 

Zie je dat ook wel zitten, dan kun je je nog opgeven bij Miranda. Kijk voor de inhoud van de workshop nog even op de website. Wie weet tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. Lekker fris en bloemig! Veel plezier met de workshop en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb graag met deze iDEE&post gewerkt, maar de volgende is ook weer heel leuk (al zeg ik het zelf ;-)
    Mooie kaart, Nadine. Ik heb vorige week al jouw werken weer eens goed bewonderd in de winkel van Miranda. Knap hoe jij de verschillende design papieren met elkaar combineert!

    Veel plezier morgen! Als ik een auto had, zou ik komen buurten (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer weer denk ik; hoe krijgt ze het voor elkaar. Ik heb nog niet zo veel met de kit gedaan Het is weer een superleuke kit en aan inspiratie van jullie ontbreekt het niet. (Wel aan tijd.....) Dit is echt een hele gave uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen