dinsdag 19 mei 2015

iDEE&post inspiratie DEEnsdag

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Wit en goud vind ik een prachtige combinatie.
Deze papiertjes uit de paperpad spraken mij dan ook direct aan.

ontstond deze bijzondere kaartvorm.




Versiert met goudkleurig cardstock uit het pakket, 
dat ik stanste met "Stitched Scalloped Borders" van Lawn Fawn.
In de ontstane pocket schoof ik een klein kaartje
ter grootte van een gift card.


De tekst is van Avery Elle "Sending You"


gestempeld met de gouden inkt uit het pakket. 

In de (web)winkel van Bij Oma Dee vind je prachtig lint.
Ik gebruikte satijnen/organza wit.


Een (video) tutorial van deze kaart vind je HIER
(in het Duits)

Veel plezier met het namaken!

Fijne DEEnsdag, 
Judith

6 opmerkingen:

  1. Ik zag hem net al op Judiths'blog en wat maakt ze toch altijd weer briljante cadeauverpakkingen/kaarten. Ja ik ben fan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een supermodel en door het goud zo chique!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zag ik precies op een mooi moment, vrijdag trouwt een collega en dit model vind ik helemaal leuk voor een kaartje voor het stel. In koos voor vrolijke papiertjes, maar ik vind deze combi ook wel heel mooi! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty! Judith is helemaal into gold, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Dit model ga ik ook eens proberen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen