vrijdag 8 mei 2015

iDEE&post mei/juni: Inspiratiekaart

Goedemorgen,

Als je op iDEE&post geabonneerd bent
heb je (hopelijk) inmiddels je pakket ontvangen.

Wij zijn heel benieuwd wat jullie vinden van de 
On Trend collectie en A Touch Of Gold?

Vandaag wil ik graag een eerste inspiratiekaart met de nieuwste materialen uit iDEE&post met jullie delen.

De kaart is één onderdeel van een set voor een verjaardag.
Het geheel laat ik jullie graag aanstaande dinsdag zien.


Een basiskaart gesneden van cardstock,
het designpapier en de goudkleurige cardstock gestanst met de Stitched Traditional Tags 
Die-namics van MFT.

 

Het gouden stuk ingekort door de Die-namics op de gewenste lengte te leggen en nogmaals door de stansmachine te draaien en een derde keer om de vorm van het hart te stansen.

Goudkleurig breigaren en sequins maken het geheel af.

Fijne vrijdag!

PS:
Heb je de Moederdag Challenge gezien?
Je kunt nog meedoen!
En omdat veel mensen hun creatie pas willen posten na moederdag, hebben we de challenge verlengd tot zaterdag 16 mei.
Miranda stelt een leuke prijs ter beschikking,
kijk maar:

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Het pakket is weer een echte uitdaging. Zelf zou ik dit nooit uitkiezen, waardoor het extra leuk is om mee aan de slag te gaan. Gisteren gefröbeld en ik heb voor mijn moeder en schoonmoeder leuke cadeautjes gemaakt voor Moederdag. Helaas kan ik niet meedoen met de challenge, want die is t/m zaterdag. Aangezien beiden nogal eens op mijn blog kijken, wil ik het pas later posten....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb zojuist de uitdaging verlengd tot 16 mei Colien. Hoop dat je nu alsnog meedoet :-))

      Verwijderen
  2. Heel gaaf! Zoals ik al bij Judith schreef, ik ga eerst even zelf genieten van de inhoud van het pakket (het papierblokje is al vaak door mijn handen gegaan....) Zo moi.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal heppie de peppie met deze kit :) En dit kaartje; wow! Less is more; zeker weten als ik dit juweeltje zie!

    BeantwoordenVerwijderen