vrijdag 15 mei 2015

iDEE&post

Goedemorgen!

De iDEE&post van deze keer was alles goud wat er blonk. Nu vind ik een detail van goud best heel mooi, maar dit was best veel goud...
Het kostte mij daarom best wel moeite om wat met dit pakket te maken...
Maar een uitdaging ga ik niet uit de weg, dus ook deze keer is het weer gelukt ;-)


Gebruik sequins, dat was 1 van de thema's. Nou vind ik dat geen straf, want ik ben gek op die dingen. Net even iets leuks extra.

Vellum gebruikt om het goud ook een beetje zachter te maken, en de sequins precies op de stippen geplakt.
Verder een van de bijgevoegde brads gebruikt. Ook daar heb ik een zwak voor.
Vilt uit eigen voorraad, goud draadje, en de tekst gestempeld met Stazon. Met deze inkt krijg je dan een mooier resultaat op de gladde ondergrond.

Eenvoud, en niet te veel nodig met dit papier.
Op m'n blog Colorful Cornelie ook nog een kaart met dezelfde kit, maar géén goud ;-)

Ik hoop dat als dit pakket misschien ook niet helemaal je ding is, je toch ook probeert er wat mee te maken, of juist die papiertjes eruit te pikken die je wel aanspreken. Dan zul je zien dat je er nog heel veel mee kunt!

Heel fijn weekend allemaal, dat het zonnetje er maar weer lekker bij mag komen!

Groetjes Cornelie 

3 opmerkingen:

  1. Cornelie gaaf!!!! Ik zou niet zeggen dat dit je veel moeite heeft gekost. Het is een plaatje! I like it a lot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist leuk toch, om eens iets heel anders te proberen! Dat vind ik juist de creatieve uitdaging van het werken met een kit. Ik vind het ondanks het goud toch een echte Cornelie geworden. Heel erg mooi dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is super Cornelie! Ik durf nog steeds niet te knippen, maar dit weekend ben ik vrij dus wie weet ga ik mezelf er toe zetten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen