donderdag 28 mei 2015

iDEE&post

Goedemorgen!

Vandaag weer een kaartje met de materialen uit afgelopen iDEE&post. 
Ik heb het bloemetjes papier met stempelen proberen na te maken. Of in ieder geval in de buurt te komen zodat het leuk zou matchen.


Dat heb ik op het label gedaan, en dit label daarna nog voorzien van een gouden randje.
Fishtails eronder vandaan laten komen met verschillende papiertjes, en de grootste fishtail ook weer voorzien van gouden randje.
Rand met gouden teksten eronder geplakt, en een tekst gezocht in een zelfde soort lettertype, en deze in goud gestempeld.
Brad met goud draad, en onderaan een randje van het bloemetjes papier dat me inspireerde om te stempelen.


Tweede kaart zullen een aantal van jullie direct herkennen. Deze hebben we gemaakt op een workshop van Nadine. Erg leuk was het weer. Volle bak, en weer goed verzorgt, zoals altijd.
Ook zin om eens een workshop te volgen? Klik op bovenstaande link workshop, en je ziet een overzicht. Echt de moeite waard!

We hebben nog twee kaarten gemaakt, maar daar heb ik zo mijn eigen ding van gemaakt, en deze kun je op mijn blog zien als je dat leuk vindt.

Heel fijn weekend, en hopelijk laat het zonnetje zich een beetje zien!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Een vleugje goud... maakt het chique en toch blijft het een frisse kaart! Heerlijk, om papier te bestempelen. Matcht goed! En van al die cirkels zou je toch gaan rollen ;), hihi... Op naar de volgende workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOH, wat zijn ze alle twee leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, leuk zo heel verschillend!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik vind ze allebei geweldig! De eerste is mooi gemaakt! Ik had niet eens door dat het papier gestempeld was! En bij de tweede is er wel een duidelijke Nadine-invloed, maar dat maakt de kaart er zeker niet minder mooi op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, dat vleugje goud in de eerste kaart en die vrolijke cirkels in de tweede! De kaartjes op je blog zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen