dinsdag 12 mei 2015

Inspiratie DEEnsdag: Happy Birthday

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vorige week vrijdag liet ik de kaart zien, die bij een verjaardag setje hoort. Vandaag het hele setje, dat ik maakte.


Om een (h)eerlijke chocoladereep een doosje gemaakt


Happy Birthday en het hart uit vellum is gestanst met Die-namics


Afbeeldingsresultaat voor Die-namics Pierced Heart STAX



Door aan het satijnen/organza lint (verkrijgbaar in de winkel) te trekken,
schuift de chocoladereep uit het doosje.

De binnenzijde van de kaart bestempelde ik met de gouden inkt, die in
het pakket van iDEE&post zit.
De tekst is van Avery Elle 'Sending You'


Zijn jullie ook al met de materialen uit de nieuwe iDEE&post bezig geweest?

*****

Heb je gezien dat de Moederdag challenge verlengd is tot zaterdag 16 mei?
Je kunt nog meedoen!

Fijne DEEnsdag gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Ik ben niet zo'n goudfanaat, maar op deze manier kan ik het wel heel erg waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier ook weer wég van; ik geloof dat ik die stempelset in Juni maar aanschaf :) Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen