dinsdag 2 juni 2015

Inspiratie DEEnsdag: Cadeauzakje

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Behalve een kaart maakte ik voor de verjaardag van mijn zus ook een cadeauzakje voor bloemzaadjes.


Het design papier komt (uiteraard) uit iDEE&post mei juni.

Van het goudkleurig cardstock uit het pakket diverse vlinders geponst.
De ponsen zijn van Martha Stewart.

Een banner gestanst met MFT Blue Prints 20
Met goudkleurig embossingpoeder de tekst gestempeld en met de heat tool bewerkt,
vervolgens verhoogd opgeplakt met 3D tape.




Tekst: Lawn Fawn Penelope's Blossoms


Lint: Satijnen/Organza wit


MFT Blue Prints 20



Ik wens jullie een mooie DEEnsdag!

Groetjes,
Judith





3 opmerkingen:

  1. Ik moet er gewoon even van zuchten...:) Ik ben een mega fan van de laatste cardkit en stippen zijn ook al favoriet. Helemaal tóp Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Dat zal je zus leuk gevonden hebben!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen