zondag 7 juni 2015

Long time no blogbericht

Goedemorgen,

Ik ben er dus net achtergekomen dat de laatste keer dat ik een blogbericht heb geplaatst (afgezien van de Moederdag challenge), op 21 maart was. Het is toch schandalig! Terwijl ik toch echt wel heb geknutseld. Maar de weken vliegen ook zo snel voorbij, dat je soms achterom kijkt en denkt....heeee waar is april gebleven, en mei? Hebben jullie dat nou ook? Voordeel is wel dat de vakantie nu snel dichterbij komt en eerlijk gezegd ben ik daar wel heel hard aan toe. Nog 7 weken en dan is het zover, heerlijk.

Maar goed, ik laat nu dan maar in 1 keer een aantal kaartjes zien die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.

 
Ik ben de laatste tijd regelmatig aan het kliederen met de nieuwe kleurtjes Distress Inkt. Prachtig vind ik die. Dit kaartje is gemaakt met de kleur van maart, Mermaid Lagoon. Klinkt lekker tropisch en het is dan ook een prachtige diepblauwe kleur.

 
Dit is een kaartje gemaakt met een designpapiertje uit de iDEE&post van mei. Schets van Pinterest geplukt en daarmee aan de slag gegaan. Heb Pinterest momenteel echt nodig, want de inspiratie is bij mij ver te zoeken helaas.
 
 
Vorige week hadden we een gezellig scrapdagje in de winkel. Heb vooral de hele dag met open mond zitten kijken naar wat de meiden allemaal aan het doen waren. En ben uiteindelijk zelf ook maar aan de slag gegaan, aan het einde van de middag pas haha, ken je dat? Mijn kaartje was dan ook nog niet af toen iedereen naar huis ging, maar een paar dagen later heb ik de finishing touch erop geplakt ;-)) Scribbles zijn van MFT en de tekststempel is van mijn eigen merk EveryDee Stamps.
 
 
Het laatste project is een cadeautje voor mijn beste vriend, die volgende week 50 wordt. Ideetje van Pinterest (what else?). 50 lollies in een pot gepropt en een cadeaukaart voor een diner voor 2. De kaart heb ik simpel gehouden, voor mannen hoeft er niet zoveel op vind ik. Hoop wel dat hij van lollies houdt hihi.
 
Nou, dit was wel weer even genoeg voor vandaag toch? Oh ja hebben jullie trouwens de geweldige winactie al voorbij zien komen? Als je in de maand juni voor minstens € 20* besteedt in de (web)winkel, maak je automatisch kans op het winnen van de nieuwe Big Shot (*geldt niet voor abonnementen of losse exemplaren van iDEE&post).
 
 
Fijne zondag!
 
Groetjes,
Miranda
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Heel verschillende , maar toffe kaartjes .
    Die mannenkaart vind ik heel leuk : de kleuren en sterren en dan die grote 50 vind ik geslaagd !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 50 sucks! waaah heerlijk idee :-) en je scribbles kaart is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaartjes Miranda. Ik vind de 50 sucks een kei leuk idee :). En wat een gave actie van de Big Shot! Hier vliegt de tijd ook voorbij. Ik moet ook nog een aantal weken werken en dan is het lekker vakantie! Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier vliegt de tijd voorbij. Moet vandaag nog aan de slag voor een workshop morgen. Maar werk dan ook wel op zijn best als de deadline in zicht is.
    Je hebt prachtige kaarten gemaakt. De laatste vind ik heel leuk maar mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste. Die is supermooi geworden. Wat een prachtige kleur blauw.
    Fijne zondag!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inspiratie of niet, je hebt hier toch maar 4 super leuke creaties laten zien. De vlinder is gaaf gedaan en idd de kleur is prachtig! Je tweede kaart is mooi, heerlijk toch die pinsperatie?
    De derde is weer lekker strak, en echt jouw stijltje, erg leuk.
    De pot lolly's moet ik onthouden, goed idee, en het kaartje is pesies goed voor een man!
    Mijn weken vliegen ook, ongelooflijk! Hoop van de week nog even bij je langs te wippen....ik beloof niets ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    wat een boel leuke kaartje laat je dan na zo'n tijd zien! Ik vind ze allemaal gewoon leuk of mooi of in de overtreffende trap. De laatste met de dinerbon voor 2 voor je beste vriend...heel slim om aan je beste vriend een dinerbon voor twee te geven ;-))
    Ik heb je actie gezien, ga kijken ....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 50 sucks...Briljant!!! Idd lang geleden dat je gepost hebt maar met deze prachtige kaarten maak je veel goed ;-) Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatieve kaartjes, maar die bovenste is helemaal mijn ding! Ook het cadeau en kaart voor je beste vriend zijn top! Haha... leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die kaart met die scribbles; ik ben blij dat ik ze bij je heb besteld; Zooooooooo gaaf in deze kleuren en dat kaartje moet ik ff pinnen :) Ik vind je kaarten en cadeautjes hartstikke gaaf. Ik vind het super dat je weer wat van je eigen creaties laat zien. Zo mooi gemaakt; ik heb me rot gelachen om het cadeautje voor de 50-jarige!!
    Bijna donderdag; leuk!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn zeker een stel leuke kaart Miranda!
    Leuk dat je een reactie heb achter gelaten op mijn blog;)
    Groetjes Aletta en hopelijk tot snel weer blogs...

    BeantwoordenVerwijderen